Subiect: Salutari de la un nou coleg de forum :)

Salutare la toti. Sunt Ionut Gosgirea din Bucuresti si sunt dependent de aceast hobby smile. Desi am doua acvarii de vreo 5 ani inca sunt un incepator in ale acvaristicii.
Una bucata Juwel Record de 60 litri si una bucata de 70 litri cumparat din Cora (primul acvariu) cu componente luate de prin tot orasul. De aici puteti sa ma criticati dar cel putin imi recunosc greselile si incerc sa le corectez . Pana acum am pus accent mai mult pe pesti si mai putin pe plante, astfel ca, daca acestea "mureau" din cauza ca nu aveau conditii propice dezvoltarii normale, plantam altele si tot asa...Pestii crescuti sunt: guppy (fara numar chiar daca am mai dat din ei), ancistrusi, corry si (si aici o sa ma criticati la greu si pe buna dreptate) pleco si pangasius. Pe ultimii doi i-am luat de la un "meserias" care nu cred ca stia mai multe decat mine despre aceste specii de pesti pentru ca eu vroiam sa cumpar un ancistrus si m-am ales cu un pleco  care bineinteles ca nu se simte deloc bine in acvariul 70 litri. Practic pentru el am facut efortul si am cumparat un acvariu mai mare.
Acum sunt fericitul posesor al unui set Juwel Rio de 240 litri (masa+acvariu) pe care, desi intentionam sa-l fac plantat la greu, am ajuns sa-l fac plantat pe alocuri deoarece aici pus niste Cryptoheros sajica, Herotilapia multispinosa, Kribensis si bineinteles un pleco smile.
O sa va sacai cu eventualele probleme insa as prefera sa nu (am probleme smile ) si sa postez numai de bine tongue

Re: Salutari de la un nou coleg de forum :)

salut si bine ai venit. ce iluminare ai si ce program de fertilizare folosesti?

Pescar hoinar

3 Editat de scarabell (2011-09-28 00:16)

Re: Salutari de la un nou coleg de forum :)

LupuMoralist A scris:

salut si bine ai venit. ce iluminare ai si ce program de fertilizare folosesti?