1 Editat de valentinonik (2011-11-05 18:12)

Subiect: Acvariul meu.....

Salut tuturor sunt Vali din Prahova si sunt un incepator al acvaristicii.In prezent am un acvariu de aproximativ 35 litiri home made 40*25*35cm
-filtru intern SUNSUN 250l/h
-lumina:un neon T5
-substrat:nisip amestecat cu 3 bile de Kugeln de la JBL
-pesti:4 scalari pui,5 guppy pui,2 cory,4 ancistrus
plante:Echinodorus tenellus(cred)


Astept critici si sfaturi...

PS:imi cer scuze de calitatea pozelor...

Lume multa, oameni putini....

2 Editat de Robert-Ionut (2011-11-05 18:23)

Re: Acvariul meu.....

Ai 4 scalari yikes scapa cat poti tu de repede de  ei  o sa se faca muuult prea mari pentru acvariul tau. Bafta

3

Re: Acvariul meu.....

Bun venit! Multi pesti! Foarte multi! Scalarii sunt pesti mari,acistrusii au dimensiuni medii,gupii se inmultesc rapid! Sfat ,renunta la Scalari si Ancistrusi.Si citeste despre ciclul azotului,compatibilitati pesti,necesitati pentru diversele specii de pesti,aici pe forum sau oriunde faci un search pe google pe segmente cu ce ti-am scris mai sus vei avea cu ce sa iti inbogatesti cunostintele

Re: Acvariul meu.....

deocamdata scalari sunt pui si cand vor mai creste am sa  cumpar un alt acvariu mai mare..

Lume multa, oameni putini....

5 Editat de pelly67 (2011-11-05 23:58)

Re: Acvariul meu.....

Vali, bine ai venit in comunitate! Personal mie nu-mi place ce vad la tine, dar fiind faptul ca esti incepator (cf. celor declarate de tine) ai cateva scuze, insa asta pana la urmatoarea postare. daca nu vei tine cont de sfaturile celor de aici = rea vointa!
Deci...despre pesti ai primit sfaturi destule, plantele folosite de tine sunt insuficiente si chiar si asa sunt puse fara inspiratie. Cu un efort minim de cativa lei iti poti achizitiona chiar de aici de pe forum cateva "fire" pentru un acvariu ce poate deveni atragator privirii.
Ai tot ce iti trebuie din punct de vedere tehnic sa cresti pesti si plante frumoase din cat. easy.