1 Editat de dinescu tiberius (2012-02-29 00:05)

Subiect: o incercare

Salutare tuturor si sper sa va placa ceea ce incerc  sa decorez eu aici...am avut un acvariu semiplantat cu discusi si au inceput sa-mi placa plantele mai mult. asa ca am resetat acvariul meu si acum incerc sa il remodelez dupa imaginatia mea desi sunt incepator in ale acvaristicii,daca gresesc cu ceva ma puteti sfatui.

2 Editat de dinescu tiberius (2011-11-08 15:59)

Re: o incercare

Pozele sunt deja facute dupa 14 zile de la setup .. stiu ca ar fi treuit sa ii fac si cateva poze in prima zi dar am tot amanat si uite ca m-am hotarat in final.
  Mai multe delatii :
Volum acvariu 220L cu dimensiunile 100x45x50
filtrare    :  -tetratec ex700
iluminare:  -2xosram 865 39w  intre orele 11-19
                 -1xjbl ultra solar 39w   intre orele 10-21
                 -1x arcadia plant pro 39w (momentan nu il tin aprins pentru a prevenii aparitia algelor)
substrat   : jbl aquabasis + jbl manado
co2 :momentan metoda:bomba cu drojdie pe care o voi inlocui cu un sistem       complet co2 in scurt timp
       reactor Jbl taifun cu 2 prelingiri
fertilizanti: -ferropol saptamanal
                  -ferropol 24 zilnic prima sapt 1 picatura
                                             a-2a sapt  2 picaturi pana ajung la 2 picaturi
                  -easycarbo zilnic 8ml
pesti : 4 cory
            6 scalari micuti  ( ma gandesc sa "scap"de ei )
            17 neoni
            6 ramirezi
            3 sae                           
    Acum va astept cu mai multe observatii si intrebari .. sunt sigur ca am uitat cate ceva dar pe parcurs va voi etala tot ce este necesar pentru a va putea spune opinia si nu ma supar daca imi "da-ti peste nas":)

3

Re: o incercare

Acvariu interesant dar...:
   - plantele ar trebui grupate pe specii, actualul aranjament este un pic haotic
   - filtrarea este insuficienta (stiu ca filtrul este recomandat pt. acvarii pina la 250 litri)