1

Subiect: problema!

Deci buna tuturor.
Pot spune ca sunt cam incepator! si am o problema! am un filtru intern juwel care zic eu...nu isi face treaba sau nu stiu eu sa il "folosesc"!
(o poza mai jos)
Si filtrul acesta....am fost eu atent si trage mizeriile doar pe sus, dar majoritatea mizeriilor sunt jos pe substrat! se vede in popza ca are niste gauri chiar sus de tot! si eu sred ca doar pe acolo filtreaza!
Daca puteti sa imi dati un sfat v-as fii recunoscator.
               Marius

Speranta nu ne abandoneaza niciodata,
Noi suntem cei care o abandonam pe ea

Re: problema!

Este filtru de apa nu de substrat, nisipul sau substratul le sifonezi tu separat. In poza vezi traseele filtrului, cel de sus este pentru filtrarea apei si cel de jos pentru incalzirea apei.

Re: problema!

Cristi are dreptate.E de suprafata.Trebuie sa cumperi altceva pentru substrat.Grilele sa fie jos.

Gratis nu exista,ieftin nu rezista

4

Re: problema!

Ancistrus A scris:

Este filtru de apa nu de substrat, nisipul sau substratul le sifonezi tu separat. In poza vezi traseele filtrului, cel de sus este pentru filtrarea apei si cel de jos pentru incalzirea apei.

Da, dar eu nu am grile nici jos! eu la acesta am grile doar sus! si sunt atat de sus incat trebuie sa umplu acvariu cu apa cu varf si indesat ca sa ajunga la grilele acelea! pentru ca, cum scade nivelul apei deja nu mai ajunge la grile si nu mai trage !

Speranta nu ne abandoneaza niciodata,
Noi suntem cei care o abandonam pe ea

Re: problema!

Posibil ca este gandit si ca filtru si ca skimmer pentru pelicula de biofilm care se face la suprafata... deci este un filtru care il folosesti cu acvariul plin big_smile

6

Re: problema!

si apropo..cum sifonez substratul?  am tot auzit asta! dar mi-a fost oarecum rusine sa intreb! :stupid  :scry

Speranta nu ne abandoneaza niciodata,
Noi suntem cei care o abandonam pe ea

Re: problema!