1

Subiect: Malawi 275

Salut tuturor
Dupa 2 luni de  cumparat, montat, construit si asteptat am reusit sa aduc viata in acvariul meu cel nou . niste date: filtru integrat in acvariu homemade (am pus poza) cu o pompa sicce 1,5(1350l/h), incalzitor tetra 300W, pompa aer tetra aps 300,termometru digital juwel, fundal 3d homemade, masa din lemn homemade, capac homemade cu un neon 30W aqarelle si un neon 40 w aquaglo, nisip din cuat, pietre din curte. In curand va veni si un filtru extern dar momentan am cazut la pamant cu banii deci va mai trebui sa astepte putin:)
Sunt incepator dar momentan pot sa zic ca totul merge excelent :smoke
astept comentarii si sfaturi pentru viitor
am pus cateva poze sa va faceti o idee:) (calitatea e cam proasta)

2

Re: Malawi 275

Felicitari si stima pentru munca! Ca totul sa fie "ca la carte" (presupun ca asta iti doresti), gindeste-te cum atingi parametrii necesari acestor ciclide. Cu ajutorul pietrelor "din curte" si a nisipului cuartos, nu este posibil.

Cine nu are o pasiune, nu este cu adevarat om!

3

Re: Malawi 275

am ajuns acolo, ph 8,01, gH 9,8...putina creta a rezolvat problema dupa indicatile lui tibi59:)

4

Re: Malawi 275

sincere felicitari si pt munca depusa sa ai rezultatele mult mai mult decat cele asteptate smile

The woman- not every monster live in the wild

5

Re: Malawi 275

Dupa aproape un an mam gandit in dimineata asta sa revin aici cu niste date si informatii noi despre acest prim proiect..
Cum ziceam a trecut aproape un an cu multe probleme stat cu zilele in pat cu laptopul imbrate citind, invatand, alte zile de incercari si schimbari si alte probleme. Pot spune ca am avut o problema de conceptie cu acel filtru atasat acvariului pentru ca pesti aveau prostu obicei de a cadea inauntru, din pacate unii nu au supravietuit, alti au scapat... am avut si un filtru extern diy micuti dar nu m'a ajutat foarte mult si l'am desfiintat iar acum il construiec pe al 2'lea care sper ca o sa functioneze mai bine.