1

Subiect: Salutare de la mare!!

Salut, sunt Ionut din constanta si sunt un incepator in ale acvaristicii.Prin noiembrie am facut o vita  la un amic si vazand acvariul sau am zis ca vreau si eu unul,Nu am stat prea mult pe ganduri si in decembrie in jurul datei de 20 am trecut la teaba.Am achizitionat un acvariu de 80 litri si cu bunavointa amicului meu a fost dotat cu :
-filtru intern Aquael Fan3
-incalzitor Resun 50w
-iluminarea asigurata cu un bec economic de 20w

Si daca tot am intrat in hora am zis ca trebue sa fac si upgrade`uri,asta dupa circa 2 saptamani am achizitionat :
Aparatura:

-iluminarea cu 2x 24w t5 865 Osram,pentru moment functioneaza 8 ore pe zi(10:00-18:00) montate intr-o lampa homemade
-filtru extern Jbl e900
-instalatie C02 formata din(stingator Co2, reductor fara reglaj fin si un reactor intern facut dintr-un tub si montat la evacuarea filtrului,aditie C02 in acelasi interval cu ilumiarea in jur de 3 bule pe secunda).
-test permanent C02 Jbl
-priza programabila
-termometru
Substrat:

-fertilizant Jbl Florapol 350gr
-pietris de rau cu granulatie 3-6 mm si in strat de 5-6cm

Decoratiuni:

-fundal negru
-bucati de tigla
-buturuga de vita de vie(fiarta si tinuta in apa 2 saptamani apoi decojita)
-cateva pietre

Flora:
-Valisneria
-Cryptocoryne wendtii green+red
-Echinodorus ozelot
-Hygrophila polisperma
-Anubias nana petite
-Hemianthus micrantemoides
-Cabomba caroliniana
-Pistia

Fauna:

-1 x Caras oranda
-1 x Corydoras
-3 x Moly
-1 x Beta
-4 x Pomacea
-Melci substrat -fara numar-  big_smile

... si Bine v-am gasit !!
-

Numai in imperfectiune se poate invata !!

2

Re: Salutare de la mare!!

bine ai venit Ionut

The woman- not every monster live in the wild

3

Re: Salutare de la mare!!

Frumos inceput. Bine ai venit  :noroc

Re: Salutare de la mare!!

Salut si bine ai venit :sok 
        Cred ca ar arata mai bine acvariul fara bucatica aia de tigla,in rest este ok smile

Re: Salutare de la mare!!

Bine ai venit Ionut!