1 Editat de archangel22 (2012-05-18 15:08)

Subiect: Acvariile mele

Salutare tuturor! Numele meu este Tibi, sunt incepator pot spune, detin 2 acvarii (deocamdata):

Acvariul 1:
dimensiuni: 38x35x24
filtru: dennerle, 150l/ora, 2w
incalzitor: 25w
lumina: 2xT5 8W
vietati: creveti red cherry
plante: anubias, java moss, riccia, cladophora, celei mari si ascutite nu-i stiu numele
Cand si cand mai apar alge verzi pe geamuri dar nu ma deranjeaza pentru ca se curata destul de repede! La acest acvariu am o problema cu puii de creveti, cand sunt foarte mici ii vad misunand dar dupa o perioada dispar, de ce oare?


Acvariul 2:
dimensiuni: 60x30x30
filtru: aquael fan-1 ,300l/ora, 2,3W
incalzitor: 50w
lumina: 2x T8 15w
pietris: 2-4 mm
plante: doar vallisneria asiatica
vietati: 10 hemigrammus ocellifer, 15 neoni, 5 ancistrusi, 3 molly,5 xipho, 2 platy, 3 khuli, 1 corydoras, 2 labeo, inca 2 sanitari galbeni (imi scapa numele acum)
Sunt cam dezamagit de acest acvariu, il am de 1 an jumate, totul mergea perfect, in vara nu stiam ce sa mai fac cu vallisneria (se dezvolta foarte repede si era sanatoasa) pana acum vreo 2-3 luni de cand planta se descompune si a inceput sa faca alge! Am incercat mai multe modalitati, am avut un filtru mai puternic pus, am renuntat la el, aveam 2 neoane t5 13w, le-am inlocuit cu cele din descriere! Poate ma ajutati voi sa aflu ce alga este si sa ma sfatuiti cum sa scap de ea! Voi face niste poze  pentru a va da cu parerea! Mentionez ca este foarte simplu ca aspect si nu voi face nimic in acest sens pentru ca vreau sa fac altul mai mare si plantat!

La niciun acvariu nu folosesc fertilizanti!

Re: Acvariile mele

acvariul 1

Re: Acvariile mele