Subiect: Acvariul meu

Salut, numele meu este Sorin, sunt incepator si as as cam avea nevoie de ajutor
Daca stie cineva ce peste este acesta si daca m-ar putea ajuta cu mai multe detalii despre ingrijirea lui

Re: Acvariul meu

Salut Sorin, se pare ca este un Apistogramma cacatuoides, nu sunt recomandati acvaristilor incepatori, mai multe despre ei citeste aici

3 Editat de 5piridusu (2012-03-24 03:45)

Re: Acvariul meu

multumesc mult
Este primul meu acvariu, dar pentru ca mi-a placut mult aceasta specie am tinut sa fie la mine in acvariu, nestiind ca sunt dificil de crescut, vanzatorul mi-a zis ca nu este pretentios.
pentru moment am un acvariu de 140 de litri 100*40*50
am pus si cateva plante
filtrul pe care il avea in dotare si i-am mai luat si un vibrator
Locuitori:
-2 moli
-10 neoni
-6 guppy
si aceasta pereche de pesti
+ sanitari
maine o sa pun si poze pentru niste pareri, desi sunt greu de crescut as dori sa pastrez si aceasta pereche de pesti

Re: Acvariul meu

Salut si bine ai venit  :sok

5

Re: Acvariul meu

salut si bine ai venit

5piridusu A scris:

pentru moment am un acvariu de 140 de litri 100*40*50

de fapt bazinu are 200l,dar poate ti tu apa in el 140l :sok
bafta

Re: Acvariul meu

Salutare si bine ai venit ! Interesanta perechea de pesti , iti doresc sa te bucuri cat mai mult timp de ei .

Re: Acvariul meu

Scuzele mele.. cel de la care am cumparat acvariul mi-a zis ca are 150 iar acelea au fost masuratorile reale facute de mine aseara, si acum dupa ce am facut si eu calculele imi da si mie 200l ceea ce cred ca este si mai bine.
Dupa cum am promis am revenit cu poze

Re: Acvariul meu

Cred ca pietrele alea ar trebui scoase din bazin ca par a fi calcaroase , iar fundalul trebuie schimbat cu unul negru sau cel putin sa fie cu un decor acvatic ceva .

Re: Acvariul meu

multumesc de sfat

10

Re: Acvariul meu

Este problema serioasa cu acvariul, este foarte zgariat geamul, si sunt zgarieturi zdravene... e o bomba cu ceas!

11

Re: Acvariul meu