1

Subiect: Salutare

Salutare,

Ma numesc Mihai, sunt din Tulcea, momentan sunt student la Poli in Bucuresti, iar acvariul meu este: www.flickr.com/photos/mihai722
Filtru Aquael mini, lumina de la un bec de 11W cu lumina calda, o sa-l inlocuiesc cu unul cu lumina rece cat de curand, pietris 2-3 mm, acvariul are 30x20x20, deci un volum net de aprox. 10litri, restul se poate vedea in poze.

Astept pareri, e primul acvariu, apropo.

Re: Salutare

bine ai venit Mihai, nu pre sunt in masura sa-mi dau cu parerea sunt colegii care te pot ajuta cu sfaturi, iti urez ape limpezi

Modestia este calitatea celor care nu au calitati.

Re: Salutare

Bine ai venit Mihai!
   Daca ramai doar la 1 Betta este suficient acvariul, dar daca mai vrei pesti iti trebuie un acvariu mai mare.
   Ar fi bine sa muti termometrul intr-o laterala unde sa poti citi temperatura, in fata asa ocupa mult din imagine. Obiectul ala de decor cu gauri personal mi se pare prea kitsch pentru un acvariu, dar daca tie-ti place...
   Ai citit ceva despre ciclare?

4

Re: Salutare

Ancistrus A scris:

Bine ai venit Mihai!
   Daca ramai doar la 1 Betta este suficient acvariul, dar daca mai vrei pesti iti trebuie un acvariu mai mare.
   Ar fi bine sa muti termometrul intr-o laterala unde sa poti citi temperatura, in fata asa ocupa mult din imagine. Obiectul ala de decor cu gauri personal mi se pare prea kitsch pentru un acvariu, dar daca tie-ti place...
   Ai citit ceva despre ciclare?