1

Subiect: Primul meu acvariu

buna ziua,

Ma numesc Marius si sunt incepator in ceea ce inseamna acvaristica. Initial am zis ca e foarte usor sa cresti pestisori in acvariu, ii cumperi, le dai sa manance si le schimbi apa. M-am convins ca nu e asa simplu.

La ora actuala am urmatoarele:

Dotari :
- 54l
- neon 18w
- filtru eheim 2008
- incalzitor eheim 3602 50w
- 1 strat fertilizator + strat quartz 0.1 - 0.3 + strat pietris 2-5mm
- plante elodea
- castel pt joaca
- pompita aer suplimentar

Pesti:
Carassius Aratus x 1
Platy - Xiphophorus x 3
Hypostomus Plecostomus x 2
Zebra Danio x 3
Betta Splendens x 1
Xiphophorus variatus x 3

Initial am avut 2 carasei dar din pacate unul l-am luat bolnav si a murit chiar daca l-am scos din acvariu sa il tratez.

Cum mereu avem de invatat, la recomandarile colegilor de pe forum am scos Betta din acvariu pt ca ciupea ceilalti pestisori, in special codita carasului.
Acum betta e intr-un bol micut, bol achizitonat la recomandarile celor de la petshop. Imi pare rau pt el ca sta singur dar e prea agresiv sa il tin cu ceilati.

Sunt foarte incantat de pestisorii mei, chiar daca nu este foarte usor sa ii cresc am o satisfactie foarte mare cand ii vad ca se joaca prin acvariu.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Cseko9x0m5Q[/youtube]

Toti traim sub acelasi cer, dar nu toti avem acelasi orizont.

Re: Primul meu acvariu

Salut si bine ai venit :sok
          In primul rand scoate acel castel de acolo,nu este deloc natural,scimba pietrisul cu unul natur(2-3mm),pune alt bakround de preferabil intr-o singura culoare:negru,alb,albastru etc.bafta :sok

3

Re: Primul meu acvariu

Salut, bine ai venit;
Inainte sa primesti ceva aprecieri vei primi sfaturi (nu le interpreta ca si critici)
Ai prea mult aer, chiar si prin miscarea apei care o face filtrul pestii au destul O2, Daca vrei sa pastrezi si castelul si pompa de aer, pune-i un robinet pe furtun si da-l mai incet(aerul).