1

Subiect: Primul acvariu

Salutare
Ma numesc Corneliu, am 24 ani, sunt student si zilele astea voi avea primul meu acvariu.
Urmeaza sa pun in el un carac auriu (oranda, ranchu sau ryukin)
Acvariul va avea +50L
Vor veni si fotografiile dar mai tarziu

Orice sfat sau critica o primesc.
O zi buna tuturor

2

Re: Primul acvariu

salut si bine ai venit,

banuiesc ca este caras auriu,nu?
+50l cat? este cam mic pt. carasi, si cam cati ai vrea sa bagi in el?

The woman- not every monster live in the wild

Re: Primul acvariu

Bine ai venit Corneliu!
   Daca este primul tau acvariu ar fi bine sa citesti articolul asta, si astept si pozele, succes!

4

Re: Primul acvariu

Salut si bine te-ai alaturat comunitatii noastre.

Doua culori ce le ador

Re: Primul acvariu

Salut si bine ai venit! Sa citesti cateva din problemele cu care ne-am confruntat cu totii la inceputul activitatii acvaristice, te vor ajuta cu siguranta sa nu faci aceleasi greseli! Spor la treaba si sa ne tii la curent cu niste poze cand dai drumu la acvariu!

Re: Primul acvariu

Bun venit  :sok

Re: Primul acvariu

Salut si bine ai venit !

8

Re: Primul acvariu

MYKE A scris:

salut si bine ai venit,

banuiesc ca este caras auriu,nu?
+50l cat? este cam mic pt. carasi, si cam cati ai vrea sa bagi in el?

caras auriu va fi, si va fi doar unul.
daca vad ca sunt responsabil cu el si imi place acesto domeniu voi face un upgrade la un acvariu de 250L

9

Re: Primul acvariu

sper sa iti placa si sa vedem mari progrese si poze smile

The woman- not every monster live in the wild

10

Re: Primul acvariu

Azi am facut multa treaba
1. Cumparaturi
-JBL easy test 6in1
-filtru Aqua One
-lampa
-solutie pt startarea acvariului
2. Am lipit acvariul

Acum nu sariti toti cu criticile, va rog pe rand, cu calm:)))

11

Re: Primul acvariu