1

Subiect: Salut

Salutare tuturor.Numele meu este Cosmin , am 20 de ani,sunt din Ramnicu Sarat si sunt incepator in ale acvaristicii.De aproximativ 4 luni detin un acvariu home made de 40 de litri in care (nu ma certati ca stiu ca's idiot) chinui 5 carasei (3 oranda si 2 ryukin) , 2 scalari si 1 cory, iar filtrarea in acest acvariu o fac cu filtru bolborositor si cu inca unul extern home made incercand din rasputeri sa mentin acvariu curat si apa limpede.De cateva zile lucrez la un nou acvariu (dupa 4 luni de documentare) pentru caraseii mei de dimensiuni 100x50x45 sticla de 8 mm doar fundul de 10 mm (aici va rog sa ma sfatuiti daca ar fi cazul sa mai pun intaritoare sau nu).Suportul pe care v'a sta acvariul inca nu este nici macar inceput dar timp de 3 saptamani cat se usuca siliconul cred ca am timp sa-l fac (Doamne ajuta sa tina acvariul ca de mese si suporturi fac eu rost).Cam atat deocamdata, o sa revin cu noi informatii pe masura ce avansez in proiect.

Acvariu 100x50x45 populat cu 5 carasi

2

Re: Salut

Salut, bine ai venit ! Asteptam poze cu noul acvariu (de ce nu si cu actualul)

"Nici un om nu este suficient de intelept de unul singur."

3 Editat de alynn (2012-04-19 14:07)

Re: Salut

bun venit!eu ti-as recomanda intarituri,daca era sticla de 10 nu aveai nevoie de asa ceva

ignoranta doare cel mai tare:)

Re: Salut

Salut si bun venit! Intariturile nu strica niciodata, nu e rau sa iti iei masuri de siguranta in plus. Cum ti-ai dat singur seama de torturariul tau, nu o sa mai zic nimic de cantitatea de peste / cantitatea de apa pe care o ai big_smile. Asteptam poze cu noul acvariu si nu uita sa il ciclezi inainte sa bagi pestii in el. Nu ar fi rau sa pui si niste poze cu actualul acvariu.

5

Re: Salut

Salut si bine ai venit Cosmin.Stii vorba aia:"Paza buna trece primejdia rea".Te sfatuiesc sa-i pui intaritura.Eu mi-am luat de curand un acvariu de 200L (Eheim MP), cu grosimea sticlei de 8mm si are intarituri.

6

Re: Salut

tabaks A scris: