1

Subiect: pork

Salut.
Sunt Stefan, locuiesc momentan in Iasi si sunt student.

Bine v-am gasit.

Re: pork

salut
asa si cu ce vrei sa-ne impresionezi? vrem sa stim mai multe despre tine si acvariul sau acvariile tale

Modestia este calitatea celor care nu au calitati.

3

Re: pork

Daca nu gresesc este moderator pe alt forum.. aceasta postare este pusa sa nu ii fie atrasa atentia in continuare desii subiectul este incadrat la "Prezinta-te si prezinta-ti acvariul"

Ofera sfaturi nu jigniri!

4

Re: pork

@rodoselada: Nu vreau sa impresionez.

@adrian: Gresesti. Nu sunt moderator nicaieri. Si da, am facut topicul pentru ca asa mi-a cerut un moderator dupa ce am postat la vanzari. Asa ca am urmat regulamentul.

Re: pork

pork A scris:

Salut.
Sunt Stefan, locuiesc momentan in Iasi si sunt student.

Bine v-am gasit.

   Bine ai venit Stefan!
   O prezentare de zile mari, felicitari! :apl

pork A scris:

am facut topicul pentru ca asa mi-a cerut un moderator dupa ce am postat la vanzari. Asa ca am urmat regulamentul.

   Sa inteleg ca nu-ti face placere sa vorbesti cu colegii de forum despre acvaristica, nici o problema, nu este obigatoriu sa fii sociabil, succes cu vanzarile!

6

Re: pork

Nu inteleg de ce va agitati asa tare. Si nu vad rostul ironiei.

Este la latitudinea mea daca vreau sa fiu sociabil sau nu. Am facut topicul conform regulamentului, asta dand dovada de respect fata de voi.

Mai departe mai vedem.

Re: pork

Stefan imi cer scuze nu am vrut sa fiu ironic, dar cam mica prezentarea nu crezi?

Modestia este calitatea celor care nu au calitati.

8

Re: pork

Multumim pentru prezentarea acvariului daca ai facut topicul conform regulamentului. Spor la vanzari macar..

Ofera sfaturi nu jigniri!

9

Re: pork

@rodoselada: Da, e mica. Tocmai pentru ca e facuta doar ca sa nu dau dovada de lipsa de respect.

@adrian: Cu placere. Incerci sa ajungi moderator, asa-i?