1

Subiect: salutare

Bine vam gasit...sunt incepator in acest domeniu deci astept sfaturi pareri , critici cat mai putine  :stupid
Am 2 acvarii unu plin cu guppy si plante smile se si observa si foarte mult puiet  :crap  :bf
Al doilea fara plante...la un momendat am vrut sa dau un peste si nul puteam prinde de plante,si leam donat pe toate de nervi,acu regret ca arata ciudat. dar o sa imi cumpar altele pana atuncea lipsa :sevil
Am o intrebare...in acvariu fara plante mi sa stricat incalzitoru am reusit eu sal repar dar mai jos de 30 C nu pot scadea temperatura pana imi cumpar altu  las  acvariu fara incalzitor sau cu ? cred ca o sa fac o ciorba daca il las momentan e scos , e ideea am aer conditionat si imi bate direct in acvariu si imi raceste apa destul de mult  :fcry

Reparatii PC , Instalare Windows PC  Telefon 0725636629

Re: salutare

Bine ai venit Florin!
   Substratul din primul acvariu de ce l-ai combinat asa colorat? Si sa lasi liber in dreptul geamului din fata ca nu se vad pestii de Egeria smile
   In acvariul 2 am vazut Agamyxis, carasi, hoplo... ma mir cum de nu-ti mor pestii acolo, astia sunt fabrici de amoniac, sa nu mai spun ca nici compatibili nu sunt.

3

Re: salutare

Wow in sfarsit am aflat si eu denumirea pestelui  Agamyxis smile)multumesc , acolo este o cradina zoo , pai decese nu am in acvariu  mad si cum sunt incepator am vrut sa am din fiecare cel putin o pereche , in celalt mam axat pe guppy am luat boala asta de la un coleg , Nisipu e asa de colorat deoarece am vrut ceva diferit , iar cu plantele povestea e in felu urmator cum am zis ca am donat toate plantele .... vazand ca am niste bortoase am pus rapid plantele sa nu pierd puii :acv pentru ca e prima nastere in acvarile mele si na....ma intelegi o sa le modific cand ies toti puii  :apl

Reparatii PC , Instalare Windows PC  Telefon 0725636629

4

Re: salutare