1

Subiect: salutari

Buna seara tuturor.
Sunt amator in cresterea ciclidelor africane. Am detinut de vreo  sapte ani un acvariu juvel 60 cu vivipari pe care l-am inlocuit acum o luna cu un acvariu cu dimensiunile 120/65/40 pe care populat cu ciclide africane, in special malawi. La sugestia unor crescatori mai inraiti am hotarat sa nu iau perechi ci specii cat mai diversificate, sa suprapopulez putin acvariul pentru a evita bataile. Asa ca am luat vreo 40 bucati de toate dimensiunile, nici in momentul de fata nu i-am identificat pe toti si sper ca pe unii sa-i identific cu ajutorul vostru. Intrucat nu le-am gasit stapan am pastrat din vechiul acvariu 2 ancistrusi si 3 sanitari, care au fost acceptati, fiind de dimensiuni marii. Acvariul are urmatoarele:
Filtratre:
-1 filtru extern de 1150 l/h, Fluval 306
-1 filtru intern 700l/h aquafan 3
-1 filtru extern tetratec 700l/h la nevoie
Incalzire: eihem 300W
Iluminat: capacul este de la hagen cu 2 neoane T8 de 40 W grolux. S-au mai adaugat 3 neoane T5 care nu sunt in functiune.
Acvariul a avut un background amazonian, nu tocmai potrivit pentru africani, motiv pentru care am pus pietre de rau. Acvariul este inca in curs de amenajare, chiar azi comandand niste pietroaie calcaroase de ciclide. Nisip alb cu granulatia de 1 mm.
Spre surprinderea mea, chiar din a doua saptamana doua femele au facut gusa, una da estherae de la care am recoltat vreo 27 pui si una care sper sa-mi spuneti dumneavoastra ce e, portocaliu deschis cu dunga neagra pe aripioara dorsala. Atasez cateva poze cu scuze pentru calitatea lor intrucat nu detin aparat profesional iar unora dintre pestani nu le prea place sa fie pozati. Dupa pozele generale atasez cateva poze cu pesti pe care as dori sa-i identific.

Re: salutari

Salutare si bine ai venit!