Subiect: Inceput.

Buna ziua tuturor.
Ma numesc Csaba si sunt din Medias jud. Sibiu.
Am un baiat de 4 ani si ma gandeam ca ar fi un lucru benefic sa creasca si in  preajma unui acvariu.
Menitonez de pe acuma ca sunt un incepator deci cu detaliile (si cunostintele in acvaristica) stau cam subtirel.
Acvariul este "fabricat acasa" din stilca de 8 mm si doar fundul este de 10mm
Dimensiunile sunt urmatoarele 100/40/47 .
Iluminare 4x30w
Filtru intern Aquael Uni 500 + UV 500 l/h.
Incalzitor 200w
Co2 presurizat cu tub de 6kg + reductor.
Substrat jbl Manado amestecat cu JBL Florapol 700g
Strat inert: pietris granulatie 2,3 mm
O radacina si plante (de multe feluri sau poate nu chiar asa de multe dar nu le stiu pe toate) smile
Vietuitoare deocamdata 4 buc Aymonieri si as mai dorii vreo 10 Tetrazona (deocamdata am ceva probleme cu niste viermisori minusculi 2mm si nu stiu cum sa scap de ei degeaba am tot citi peste tot si deaceea nu am achizitionat si tetrazona nu vreau sa ai chinui)
Fertilizanti PPS dar inca nu l-am testat.
Si cam atat.
Am si o poza pt. domniile voastre.
http://img513.imageshack.us/img513/7335/acvariu6.jpg
Astept toate sugestiile si criticile cu aceeasi nerabdare.
Respecte tuturor.

2

Re: Inceput.

Salut Csaba si bine ai venit printre noi !
La prima vedere... pe viitor va trebui sa te gandesti sa imbunatatesti filtrarea.
Fertilizanti... pe langa PPS Pro (macronutrienti), va trebui sa adaugi si micro. In rest, pentru inceput, acvariul arata bine, este un inceput chiar bun.

P.S.: Tetrazonele te vor scapa de acei viermisori.  wink

Re: Inceput.

Salut tuturor inca o data.
Pai @Bitanu am tot citit peste tot si unii spun ca Manado este substrat inert fara fertilizanti, atii (vanzatorii) il recomanda ca si substrat pt. ca ar avea nutrienti.