1

Subiect: Salutari

Sunt Mihaita, da asa scrie in buletin si sunt incepator in domeniul acvaristicii. Inca nu am un acvariu pentru ca acvaristica din ziua de azi nu se mai face ca atunci cand eram eu mic... Astept dela cei mai experimentai sfaturi si idei pentru inceperea unui acvariu

Re: Salutari

Bine ai venit Mihaita!
   Cum se facea acvaristica atunci, cand erai mic?

3

Re: Salutari

Salut Mihaita!

Ancistrus, cred ca se refera la perioada in care si eu am avut primul acvariu, cand nimeni nu era dispus sa iti ofere un sfat in legatura cu ce pesti poti sa cresti fara probleme, cati sa fie si ce conditii le trebuie pentru a duce o viata fericita.

Tin minte ca am avut primul acvariu de vreo 30l care cu siguranta era suprapopulat pt ca numai din amintiri descopar in el vreo 10 pesti intre care 2 carasei smile

Pe tema asta va salut si eu pe toti, pentru ca am intrat curand pe forum si urmeaza sa deschid un topic separat unde sa prezint inceputul unui nou acvariu, sau ceea ce se vrea un nou acvariu smile

4

Re: Salutari

Salut Mihaita-daca asa scrie in buletin... wink
Intreaba-ne si iti vom raspunde.
Si noi am fost mici dar am crescut mari si am invatat si noi din mers.Nimic fantastic.Parerea mea: mai avem de invatat mai mereu si noi cate ceva!

Who do you think you are?

5

Re: Salutari

Au trecut cam 12 ani de cand am avut primul si ultimul acvariu, pana acum cateva zile. Fiind dintr-un oras mic depindeam de ce aduceau vanzatorii din Bucuresti. La fel ca si zvarr am avut un acvariu de maxim 30l in care am tinut multe specii de pesti total incompatibile, dupa cum am aflat in ultimele saptamani de cand a revenit microbul acvaristicii. Aveam carasei, gourami, xipho, molly si guppy in acelasi acvariu (bineinteles la recomandarile vanzatorului). Acum am achizitionat un acvariu de peste 60l si sper sa iasa ceva frumos din ce am eu in cap...desi se cam schimba planurile de la o zi la alta. Sper sa se linisteasca ideile cat mai curand ca sa incep 'munca'

6