1

Subiect: Cumpar substrat urgent!

Caut sa cumpar un substrat fin ( 2-3 mm) pentru un acvariu de 40l home made. Ma pot deplasa in Bucuresti ca sa il ridic din zona aleasa de vanzator.
As prefera ceva colorat, am un substrat rosu pt un acvariu mai mic si se vede f bine smile ( scuzati imposibilitatea de a numi corect , sunt incepator si pe langa toate astea n-am avut treaba pana acum cu acvaristica facuta "ca la carte") asa ca... astept ofertele voastre de preferat in zone cat mai aproape de gura de metrou / berceni .
Multumesc anticipat.
:acv  ^:)^  ^:)^

2

Re: Cumpar substrat urgent!

Sper sa nu consideri comentariul meu prea deplasat dar nu este deloc estetic si potrivit un substrat rosu, poti incerca ceva natural sau negru (scoate in evidenta orice este langa el) sau maro, ca si manado.  :noroc
P.S. substratul de 2-3 mm nu este deloc fin  tongue

3

Re: Cumpar substrat urgent!

Technics A scris:

Sper sa nu consideri comentariul meu prea deplasat dar nu este deloc estetic si potrivit un substrat rosu, poti incerca ceva natural sau negru (scoate in evidenta orice este langa el) sau maro, ca si manado.  :noroc
P.S. substratul de 2-3 mm nu este deloc fin  tongue

Ok, oricum vreau ceva de marimea asta, inca nu m-am hotarat ce, astept ofertele voastre cu un pret ok si o sa iau probabil pana miercuri pe la pranz ceva. Nu gasesc acum topicul ca parca vindea cineva aici pe forum daca nu ma insel. Si substratul rosu mie chiar mi-a placut ( probabil pt ca sunt cizma in domeniu ).

4

Re: Cumpar substrat urgent!

Technics A scris:

...sau maro, ca si manado.  :noroc
P.S. substratul de 2-3 mm nu este deloc fin  tongue

Cred ca la culoarea de la manado se referea si colegul nostru. Ma indoiesc ca ar vrea un substrat rosu. smile
Granulatia de 2-3 mm este perfecta, nici prea mica, nici prea mare.

5

Re: Cumpar substrat urgent!