1

Subiect: Un nou inceput Ciclide africane

Buna ziua ,ma numesc Iri su sunt din Arges.Am decis sa ma apuc de cresterea si intretinerea minunatilor pesti Ciclide africane dar din pacate sunt incepator in privinta asta si as dori niste sfaturi de la cei care detin aceasta minunata specie de pesti.
Am un acvariu de 180 litri (120x30x50) geam de 10mm cu masa si capac H.M
Filtru extern eheim classic 350.
Filtru intern aquael fan 3 plus.
Incalzitor resun 300w.
Termometru
Iluminare 1x JBL Solar Natur Ultra 742 mm / 35 W
Nisip Alb
Pietre calcaroase si pietre de rau.
As dori pareri si sfaturi despre acvariul meu, detin 15 pestisori ciclide auratus,elongatus,demasoni.Astept pareri pro si contra.O sa atasez poze cu acvariul.

Nimeni nu moare virgin......viata io trage fiecariua cel putin odata.....:)

2

Re: Un nou inceput Ciclide africane

poze cu acvariul si cu pestisori mei (3-5cm)

Nimeni nu moare virgin......viata io trage fiecariua cel putin odata.....:)

Re: Un nou inceput Ciclide africane

salut,bine ai venit! , din punctul meu de vedere filtrarea este cam slabuta,la fel si lumina, chiar daca ele nu prefera prea multa lumina, un sflat ,umple acvariu mai sus,apare neestetic, usor usor o sa inveti....insa neaparat filtrare mai buna, detin un acv de 400 litri cu africani si fac enorma mizerie...asadar incearca sa gasesti o solutie...

Re: Un nou inceput Ciclide africane

Salut Iri, bine ai venit!
   Incearca sa editezi posturile, in felul asta poti introduce date noi. Prin repetarea imaginilor nu aduci nimic nou topicului tau!

5 Editat de vertu25 (2012-12-05 18:17)

Re: Un nou inceput Ciclide africane

Buna ziua...am si eu o problema de 1 zi am observat la ciclidele mele ca 1 sau 2 pesti ai fecale albe.......ce as putea face pt a remedia aceasta problema?
Schimburi de apa le fac la 7 zile cate 30% din 180 de litri.