1

Subiect: Recomandare acvariu Aquael Pearl 80 Bow (oval)

Salutare tuturor!

   Sunt Nicu din Buzau, sunt incepator in ceea ce priveste acvaristica si de vreo cateva saptamani tot citesc bloguri / situri despre acvaristica pentru a ma informa despre acvarii, plante si pesti. Vast teritoriu!!

   Deci o sa vreau sa-mi fac si eu un acvariu, unul modest – asa ca pentru un incepator; va fi un acvariu bogat plantat - posibil un miniaquascape, cu o cioata si ceva pietre si evident pesti – probabil ceva nepretentios gen guppy, cativa RCS, ceva SAE, unu-doi melci. Mi-a placut un model de acvariu cu geam curbat (am oroare de acvariile care nu arata bine estetic - ca constructie): Aquael Pearl 80 Bow (oval). Caracteristicile acestuia sunt – doar atat am gasit pe net:

Set acvariu sticla + capac, complet utilat:
- dimensiuni acvariu (L x l x h): 80 x 35 x 40 cm
- capacitate acvariu 102 l
- geam frontal curbat
- sistem filtrare montat pe rama superioara a acvariului, sub capac
- sistem de iluminare 2 neoane x 24W T5
- incalzitor cu termostat
- decor fundal inclus
- pret – in functie de site, intre 789-1000 RON

   Din pacate alte informatii despre Aquael Pearl 80 Bow (oval) nu am gasit…

   Intrebarile mele pentru voi ar fi:

- Modelul acesta de acvariu mi se potriveste?
- Raportul calitate/pret este corect?
- Sistemul de filtrare va fi bun? Acelasi lucru despre iluminat si termostat.

  Cum sunt din Buzau as dori niste recomandari (magazine, pet-shop) de unde pot procura in Bucuresti un acvariu Aquael Pearl 80 la un pret accesibil.

  Alte pareri si sugestii sunt binevenite!

Re: Recomandare acvariu Aquael Pearl 80 Bow (oval)

Domnule Nicu in Buzau ... la piata saraca nu mai vin cei cu 2 tarabe de pesti ? Rivalii cum le spuneam atunci! Unul sta prin Posta si celalalta sta pe undeva prin Micro 3!