1 Editat de LBA (2013-05-17 18:05)

Subiect: Salutare tuturor!

Bun gasit. Ma numesc Andrei si sunt din Cluj-Napoca. Acum 6 luni am primit un acvariu cu toate cele. In primul rand vreau sa precizez ca sunt un incepator absolut in acvaristica atat de apa dulce cat si in cea marina. Mentionez ca unele denumiri (filtre etc) imi sunt inca necunoscute de aceea am sa le notez in cuvintele mele smile. Detin un acvariu marin ciclat de aprox. 500L (185X35X80), avand urmatoarele dotari: un sump de 100L, un skimmer (nu cunosc marca, dar face treaba), un filtru in care curge direct apa cu ajutorul gravitatiei care