Subiect: intrebari despre scalari

Buna seara,

   Sunt incepator, dar iubesc pestii. Va voi ruga anticipat sa imi iertati "lipsurile" si sa intelegeti ca vreau sa invat. Nu imi e rusine sa invat, dimpotriva.
   Tocmai am achizitionat un mic acvariu (cadoul baietelului meu de 5 ani) si, intrucat nu imi plac lucrurile tratate superficial, m-am gandit sa ma documentez- sfaturile din piata de unde am cumparat pestisorii sunt limitate.
   Am "decorat" acvariul de 28 de litri cu un cu un covoras de pietre, un mic castel de piatra si un podet, iar in loc de plantele reale, le- am ales deocamdata pe cele de plastic. Am introdus un oxigenator si un filtru de apa.
   Dupa 3 zile, adica astazi, am cumparat 6 scalari (2 masculi si 4 fete) si 2 sanitari.
   Mi s-a recomandat drept hrana Tetra min granule, pe care sa o atribui dimineata si seara, in cantitate foarte mica. Tocmai am urmat sfatul, insa, nici un scalar nu s-a agitat sa pape, iar granulele s-au depus linistite pe pietris.  doar vreo 2 -3 au fost mancate.
   
Intrebarea nr. 1:Cum imi pot hrani pestii corect? Am inteles ca nu e bine sa exagerez cu hrana ca pot muri. Ok, dar cum ii fac sa manance?
     Intrebarea nr. 2: E necesar sa renunt la ormnamentele de plastic si sa cumpar plante reale?
     Intrebarea nr. 3: Castelul de piatra constituie un obstacol pentru ei?
   
    Sper sa ma puteti ajuta. Va multumesc frumos
   
     Cu respect

The fish doesn't think, because the fish knows everything

2 Editat de MariusMinu (2013-06-06 11:59)

Re: intrebari despre scalari