Subiect: Salutare tuturor

Ma numesc Sergiu si sunt din Sf. Gheorghe, jud. Covasna.
Mi-au placut acvariile dintotdeauna, iar de curand m-am hotarat sa pun si eu in practica aceasta pasiune veche, dat fiind si faptul ca am foarte mult timp sa ma ocup...
Sunt total incepator in domeniu, am cunostinte doar cat am reusit sa acumulez de aprox o saptamana, de cand am inceput sa citesc pe forumuri despre acest subiect. Sunt in faza de setup al bazinului. Inca nu am inceput. Abia am reusit sa-mi procur acvariul. Probabil ca la inceputul saptamanii viitoare o sa ma apuc de treaba.
Fiind incepator am optat pentru Eheim aquastar 60, iluminat cu un tub de 15W(insuficient din cate am citit), incalzitor Jager 50W parca, doua filtre interne: un eheim pick-up 60 - cel din pachet, plus un eheim aquaball 180.
Ca substrat, pregatirea apei si intretinere plante m-am hotarat sa merg pe linia JBL: Aqua Basis plus 2,5L, Manado 10L, Feropol, Feropol 24, Ferotabs, Balls si un sistem pt CO2, iar pt apa: Filter Start, Filter Boost, Biotopol, Clearol si Denitrol.
Pentru mediile de filtrare o sa merg pe: Seachem MATRIX, Eheim SubstratPro, Eheim BioMech si poate si inelele ceramice de la JBL, iar la inceput poate o sa pun si carbon activ pt o perioada scurta(nu stiu sigur daca are rost!?).
In ce priveste hrana pestilor o sa folosesc produse TETRA, pt ca astea sunt cele mai calitatice produse pe care le gasesc la singurul petshop din orasul meu(in rest au numai chinezarii de 2-3 lei).
Va rog sa-mi spuneti ce parere aveti despre intentiile mele, in special in legatura cu produsele pt apa si plante si mediile de filtrare pe care vreau sa le folosesc si daca e cazul sa schimb ceva...
As mai vrea sa stiu in ce ordine se pun mediile de filtrare in sertarele filtrelor. La filtrul Pick-Up 60 intentionez sa tai cam jumatate din burete(sau chiar mai mult) si sa completez cu substratpro sau biomech, sau chiar cu MATRIX. E gresit sau nu acest lucru?