1

Subiect: finrot sau nu?

va salut
sper sa ma puteti ajuta in marea mea problema,am spus mare pentru ca sunt incepator si nu stiu foarte multe despre boli si vreau ajutorul vostru

primul caz a aparut la un guppy half black
a fost o simpla pata pe coada,undeva in centru,era de aproximativ 2 mm si era mai transparenta decat restul cozii,apoi a devenit din ce in ce mai transparenta,apoi s-a format o gaura,iar acum coada e despicata in doua

am tot citit pe forum despre boli si m-am oprit la finrot,dar nu eram sigur pentru ca boala aparuse in mijlocul cozii,si nu in capat,crezand ca este o simpla muscatura,dar apoi am observat ca la 90% dintre pesti varful cozii incepe sa se decoloreze,voi ce credeti ca urmeaza?

ieri am facut schimbul de apa saptamanal,iar astazi am mai schimbat 5 litri apoi am adaugat o lingurita de sare dizolvata intr-un pahar

m-am hotarat sa cumpar JBL Ektol fluid pentru tratarea bolii,l-a mai folosit cineva?
imi puteti recomanda altceva mai bun,ceva din farmacie orice..dar numai sa dea rezultate..

Stiati ca: Un melc poate sa doarma fara intrerupere timp de 3 ani si sa nu moara de foame?!

2

Re: finrot sau nu?

am un acvariu de 54 de litri pus in functiune de o luna de zile
-flora:5 xipho,7 guppy,2 black platy,1 cory,8 pomaceea
-fauna:3 BLYXA JAPONICA,5 CRYPTOCORYNE WENDTII 'GREEN,5 DIDIPLIS DIANDRA,1 ECHINODORUS BERTEROI,2 ELEOCHARIS ACICULARIS,8-10 HYGROPHILA POLYSPERMA,20 MICRANTHEMUM UMBROSUM,3 egeria densa,multa riccia si inca o planta rosie 3 fire.
-filtru intern resun sp-1100L,500 l/h
-1 neon osram T5 865 24W si inca un bec economic de 11W care a fost inclus la capac
-temperatura este de 24 de grade acum
-folosesc feroppol ca fertilizant

teste nu am deocamdata,imi pare rau..stiu ca erau importante niste rezultate la teste,dar urmeaza sa-mi cumpar..imi puteti recomanda ceva teste mai bune si cat de cat ieftine

va multumesc daca ati citit pana aici si va rog sa ma ajutati cu un sfat
multa stima si ape limpezi