1

Subiect: Acvariu 200L

Am achizitionat un acvariu de 200L (100x40x50) si vreau sa il populez cu ciclide africane, maine voi avea si standul, urmeaza sa il mai rezolv cu capacul si e aproape complet.

Acum intervin dilemele:
- ce filtru imi recomandati pentru el (la un pret acceptabil)
- pentru lumina ce neoane sa folosesc.

Am un acvariu plantat cu vivipari cu un filtru intern. Deci intr-un intr-o noua lume.

Multumesc de ajutor!

2

Re: Acvariu 200L

poate un up ma ajuta.

Re: Acvariu 200L

Sunt incepator pe aici dar din sfaturile pe care leam primit si eu iti recomand :

- filtru extern JBL E1500 ( este mai mare decat necesarul dar stiu ca ciclidele fac foarte multa mizerie ) Eu la 160l  am E901 care cica estepentru acvarii de pana la 300l

- cu ciclide stiu ca nu prea merg plantele din cauza temperaturii si pentru ca le ciufulesc sau le scot din radacini dar poti sa aplici regula wattilor pe litri , adica
1 plantat bine 1w/l
2 plantat normal 05-07 w/l
3 slab plantat sau deloc < 0.5 w/l
Merg neoanele classice t8 de 30 W

Unde am gresit va rog sa ma corectati.

Faptul ca gresesc nu imi confera natura umana, doar reciproca e adevarata !

Re: Acvariu 200L

Pe aici lumea se ocupa mai mult cu boschetii  lol
Incearca sa deschizi un topic la sectiunea cu ciclide,acolo sigur sunt mai multi pasionati de asa ceva...

marian37

5

Re: Acvariu 200L

Nu prea ma bate gandul sa pun vreo planta cu ei, vreau fundal negru si cu pietre un nisip alb.

Dar vroiam sa stiu despre filtrele externe pt ca nu am lucrat cu nici unul pana acum, am primit ceva mesaj private ca sa nu fac prostia sa cumpar ceva care este foarte foarte cunoscut ca si nume, pt de multe ori platesti brand-ul.

6 Editat de miloaleko (2014-02-02 05:27)

Re: Acvariu 200L

Salut,