Subiect: Intrebare intrebatoare

1...am reusit in sfarsit sa am 15 pui de molly...problema este ca nu stiu ce trebuie sa le dau sa manance
2..pe filtru am vazut niste puncte rosii banuiesc ca sunt oua..intrebarea este cine le-a facut

Cu cat cunosc mai bine oamenii, cu atat iubesc mai mult cainii.

Re: Intrebare intrebatoare

Ai somoni in acvariu? big_smile

Re: Intrebare intrebatoare

Da vreo 6....am crescatorie...

Cu cat cunosc mai bine oamenii, cu atat iubesc mai mult cainii.

Re: Intrebare intrebatoare

Eu am intrebat serios...chiar ma interezeaza ce anume este

Cu cat cunosc mai bine oamenii, cu atat iubesc mai mult cainii.

Re: Intrebare intrebatoare

Bai dar seriosi mai sunteti unii... parca ar fi o necesitate pasiunea asta, nu o placere!

Re: Intrebare intrebatoare

salmut am si eu o problema sunt incepator si am un acvariu de vro 45 de litri si am 2 scalari 4 neoni 4 guppy si 2 sanitari,2scalari am observat ca scalari a inceput sa imi alerge peste unu din scalari a inceput sa fie foarte agitat ....sunt compatibili scalari cu ce am eu in acvariu>

Re: Intrebare intrebatoare

digitallove23 A scris:

salmut

   Salmut! big_smile

digitallove23 A scris:

am observat ca scalari a inceput sa imi alerge peste unu din scalari a inceput sa fie foarte agitat ....

   Nu am inteles nimic, chiar daca m-am straduit! lol
   Daca ai ceva de discutat despre tine si acvariul tau, o poti face printr-un subiect nou deschis la Incepatori (apa dulce), aici este subiectul lui @katalin_razvan!

Re: Intrebare intrebatoare

Scalari si neoni, nu-s ok.

Re: Intrebare intrebatoare

Ancistrus...putem iesi la o bere...ne relaxam(asta cu seriozitate)...si poate ma ajuti si cu un sfat...asa este bn ?  smile)

Cu cat cunosc mai bine oamenii, cu atat iubesc mai mult cainii.

10

Re: Intrebare intrebatoare

katalin_razvan A scris:

Ancistrus...putem iesi la o bere...ne relaxam(asta cu seriozitate)...si poate ma ajuti si cu un sfat...asa este bn ?  smile)