Subiect: Salut !

Salutare tuturor,sunt Marian , student in Ploiesti,mare iubitor de natura si vietatile ei.
Am avut un acvariu acum ceva anisori ( cam 6-7 la numar) ,acum insa ma atrage din nou ideea si inca ma mai pun la punct cu toate cunostintele necesare inaintea achizitionarii si amenajarii unui nou acvariu, asa ca sper sa culeg cat mai multe idei si detalii de la voi pentru a fi pregatit pe viitor.
Ape limpezi !

2

Re: Salut !

Bine ai venit
Asteptam noutati cu achizitionarea acvariului...si apoi te ajutam cu sfaturi

Cele mai bune indicii despre caracterul cuiva sunt:cum trateaza pe cei care nu-i fac niciun bine si cum trateaza pe cei care nu pot riposta

Re: Salut !

Merci,bine te-am gasit !
Deocamdata inca ma lamuresc ce plante merg cu ce tip de substrat,care peste merge cu cine ,tipuri de echipamente si alte nebunii de-astea...imi place sa fiu pregatit wink !

4

Re: Salut !

Asa-i cel mai bine,sa te documentezi mai intai.....

Cele mai bune indicii despre caracterul cuiva sunt:cum trateaza pe cei care nu-i fac niciun bine si cum trateaza pe cei care nu pot riposta

Re: Salut !

bine ai venit printre noi...

6

Re: Salut !

bine ai venit"prahovene"
multa bafta in continuare

Stiati ca: Un melc poate sa doarma fara intrerupere timp de 3 ani si sa nu moara de foame?!

Re: Salut !

Bine ai venit !

8

Re: Salut !

Bine ai venit pe cel mai prietenos si eficient forum din Romania! lol

Ma bucur ca inainte sa tai, masori. Asta este foarte important!

Intr-adevar mai bine faci un lucru bine de la inceput, ca altfel ajungi la niste investitii uriase (de tot felul: bani, timp, suflet) fara rost.

Foarte bine te-ai gandit! Felicitari!

Abia astept sa vad ce ai decis! smile

Life is better with animals... Life is better with friends

Acvariu: 115x45x50h, Prietenii mei: 2 voalati callico, Sirena & Nemo; un red cap oranda, Jimmy; un waikin, Mimi ; Toti carassius auratus.

Re: Salut !

Multumesc pentru primirea calduroasa !