Subiect: Bine v-am gasit

Salutare colegi acvaristi,

Imi cer scuze pentru intarzierea cu care ma prezint, dar consider ca este totusi de bun augur sa fac acest lucru.

Ma numesc Radu si sunt student la Facultatea de Inginerie Electrica si Stiinta Calculatoarelor, specializat in Calculatoare la USV. Inca un an jumate (pana la licenta) si sper sa imi schimb resedinta de la Suceava la Brasov. Inafara facultatii profesez ca si grafician & web developer freelancer, pentru a mai plati costurile pasiunilor care imi mai iau gandul de la problemele de zi cu zi: acvaristica, hiking, mtb, grafica s.a.

Acvarist sunt din clasa a 6-a cand m-a sacait un coleg sa merg cu el sa isi cumpere pesti. M-a mituit cu 2 din cei 4 "sumatrani" cumparati de el si oleaca din punguta de granule rosii pentru hranire. Un peste de-al sau a mierlit-o pentru ca traia intr-un borcan, iar apa era schimbata cu jet direct sub robinet, asa ca am ramas eu proprietarul a 3 exemplare, pe care aveam sa le tin in fostul acvariu de la testoase (cca 30-40L). Am vandut ulterior totul si am facut un acvariu de 70L echipat decent (pentru acea vreme) in care am facut ciorba primordiala (abia gaseam carti, ce sa zic de forumuri, nici calculatoarele nu erau peste tot, ca sa ma documentez) dar treptat am tot invatat si inca fac acest lucru in scopul perfectionarii acestei pasiuni.

In momentul de fata am un acvariu home-made de 170L, pe care l-am prezentat si in acest topic.

Va urez numai bine si putine alge,
Radu L.

2

Re: Bine v-am gasit

salutare
foarte frumos acvariul,,,bafta

In viata risipim anii, iar la moarte cersim clipele...

3

Re: Bine v-am gasit

Foarte reusit acvariul. Bravo. Eu n`am observat ramirezii:D poate stau ascunsi. Oricum e frumos.

Etiamsi omnes, sed non ego.

4 Editat de Radu Luchian (2010-02-17 01:31)

Re: Bine v-am gasit

Merci de raspunsuri!