Subiect: Un incepator va saluta!

Buna tuturor !
Ma numesc Alexandru si imi face deosebita placere sa intru in familia acvaristilor de pe acest forum.
In primul rand vreau sa va felicit pentru ceea ce se poate gasi pe forum. Informatii si experiente foarte utile tuturor.
In copilarie am avut si eu un acvariu acasa care din diverse motive a fost desfiintat.

Precizez ca sunt incepator in acest domeniu. De curand, mi-a starnit din nou acest microb si am reusit sa instalez un acvariu la servici, adica la o locuinta pentru tineri cu dizabilitati, proiect al unui ONG din localitate. Avand in vedere ca financiar este mai greu pentru asa ceva, am reusit din resurse minime sa fie un acvariu relativ ok.

Tinerii sunt super incantati de acvariu si in fiecare dimineata si seara ii saluta si ziua se uita vrajiti parca in acvariu la pestisori.
Acvariul are 54 litri, cu tot cu capac si neon, incalzitor 50W, filtru intern Resun Magi 700.
La recomandarea unor persoane am pus autocolant negru, am inlocuit plantele artificiale cu cateva plante naturale primite de la o persoana din alta localitate. Asa am inceput sa pun plante in acvariu. Folosesc fertilizant micro si macro.

Imi este ciuda ca in Barlad nu se gasesc nici un fel de plante, melci, nu mai zic instalatii de co2 si alte lucruri necesare acvaristicii dar, usor usor ..... ma descurc eu.

Atasez cateva poze cu acvariul la inceput (acum 2 luni)- pozele cu autocolant colorat si cu acvariul in prezent.
Sunt constient ca mai sunt necesare imbunatatiri dar .... asta este .... eu as mai vrea sa mai pun cateva plante, ceva pietre sau radacini si zilele astea trebuie sa imi mai pun un neon.

Sper sa ne auzim cu bine ! 

P.S. Scuze pentru calitatea pozelor insa atat tine telefonul. sad

Re: Un incepator va saluta!

Bine ai venit Alexandru!

3

Re: Un incepator va saluta!

bine ai venit! Arata bine cu fundal negru! Mi-ai dat o idee buna. Si eu aveam fundal colorat si acum am incercat cu negru si arata mai bine!