1 Editat de mustang (2010-02-27 19:47)

Subiect: Bine v-am gasit, va voi prezenta acvariul meu(abea la inceput)

Salut si bine v-am gasit.
Numele meu este Alexandru, sunt din Roman, jud. Neamt, dar momentan pentru ink 4-6 ani (sper) voi fi Iesean, sunt student la Hidrotehnica, anul I...

Pasiunea pentru acvarii si pesti o am de micut, de la varsta de 10 ani, am avut nenumarate acvarii si specii de pesti, dar abea acum 4 luni am reinceput sa ma documentez si sa inteleg usor usor despre ce este vorba, asa ca am inceput cum este mai rau si mai greu, cu 2 acvarii de 35l in care aveam o supita consistenta tare...si pe masura ce ma documentam incepeam sa imi trag palme.(acvariile si pestii i-am achizitionat inainte de a ma documenta), asa ca aveam aproximativ 60 de pesti in aceste 2 acvarii...scalari, neoni, guppy, xypho si ink cateva specii in unul iar in celalalt...carasei, gurami, sanitari....

http://img15.imageshack.us/img15/3268/dscf0154u.jpg

http://img535.imageshack.us/img535/3492/dscf0099g.jpg


si am ajuns la ceva ...un pic mai departe...dar nu foarte bun, asa ca de ajutorul vostru voi avea nevoie pentru a continua..sper sa va placa, pe viitor cele 2 acvarii mici voi vrea sa le fac doar cu plante si creveti sau un cu un betta asa ca voi avea nevoie de ajutorul vostru...

poza este facuta in prima zi de setare a acvariului, problema cu apa murdara si tulbure s-a rezolvat, a trebuit sa mai pun un strat de pietris cu o granulatie medie, pentru a nu se mai dizolva tot acel substrat...substratul este de la jbl...

http://img412.imageshack.us/img412/2729/dscf0053as.jpg

•"Viata este ceea ce ti se intampla in timp ce esti ocupat sa faci alte planuri." – John Lennon

2

Re: Bine v-am gasit, va voi prezenta acvariul meu(abea la inceput)

Salut,bine ai venit.Saracii carasi...cam mic acvariul ala....un caras are nevoie de 40l apa wink Incearca sa scoti plantele din plastic si restul ce ai artificial,natural arata mai bine....