1

Subiect: Sebi va saluta !

Salut,
    Ma numesc Sebi, sunt din Iasi, am 15 ani  si un acvariu  smile
    Sunt cat-de-cat  incepator dar imi place acvaristica si voi evolua  :noroc
    Bafta !  :noroc

2

Re: Sebi va saluta !

Bine ai venit!

Mai multe detalii despre acvariu ne dai?..sau cateva poze smile

Leo

3

Re: Sebi va saluta !

Bine ai venit, Sebi!

Succes si ape limpezi!

4

Re: Sebi va saluta !

Multumesc mult  lol Cat despre acvariu...
    Acvariu ... L=70 l=25 h=30   HOMEMADE  sticla 5mm silicon negru
    Filtrare ... Filtru Intern Aqua Zonic Emperor 650 lph 6W cu burete si carbune
    Iluminat ... 1x T8 230 V 15 W 2700 k (stiu ca nu e destul )
    Aerare ... pompa 250 lph
    Substrat ... JBL Florapol, Pietris, Nisip cuartos
    Plante ... Lilaeopsis Brasiliensis
    Locatari ... 2 xipho, 3 gourami
    Acvariul e abia inceput, in timp voi lua niste pietre din rau de la munte si sper sa mai cumpar ce este nevoie
    Ape limpezi si la voi... Bafta !

5

Re: Sebi va saluta !

sebi00 A scris:

Acvariu ... L=70 l=25 h=30   HOMEMADE  sticla 5mm silicon negru
    Filtrare ... Filtru Intern Aqua Zonic Emperor 650 lph 6W cu burete si carbune
    Aerare ... pompa 250 lph
    Substrat ... JBL Florapol, Pietris, Nisip cuartos

1. Acvariul nu are latimea cam mica raportata la lungime?
2. Cred ca poti scoate carbunele din filtru si sa pui ceva siporax sau alt material filtrant - biologic.
3. Poti scoate piatra de aer din acvariu si directiona out-ul filtrului putin spre suprafata apei, schimbul de gaze realizandu-se prin valuirea apei.
4. Ce marime au pietrisul si nisipul?

6

Re: Sebi va saluta !

1. Ba da, este foarte ingust  sad
2. Multumesc, asa voi face
3. Nu prea inteleg
4. Nisipul 2-4 mm iar pietrisul 5-10 mm

7

Re: Sebi va saluta !