1

Subiect: heloo

sunt coco din intorsura-buzaului; brasov. sunt acvarist amator de vreo 4-5 ani. sa ne auzim de bine si ape limpezi

2 Editat de Baracuda (2010-03-03 12:55)

Re: heloo

sece4u20 A scris:

sunt coco din intorsura-buzaului; brasov. sunt acvarist amator de vreo 4-5 ani. sa ne auzim de bine si ape limpezi

Bun gasit aici! Fiind din Intorsura Buzaului, unul din polii frigului din Romania, intuiesc ca esti pasionat de carasi? Glumesc! Completeaza "locatia" sa stim cu totii de unde esti, atunci cind va fi nevoie. Nu glumesc!

Cine nu are o pasiune, nu este cu adevarat om!

3

Re: heloo

nici vorba de carasi. tata era cu carasii eu sunt cu viviparii. nu prea a fost el deacord sa imi fac acvariu pt ca stia cat se chinuia el inainte de '89. Insa eu am luat-o incet. de 4-5 ani am un acvariu de 35 L in care experimentez. ceva mai prost stau la capitolul plante ca nu prea gasesc usor insa acum incep sa ma invart.( deja am luat un acvariu home made de 70 L nisipul, substratul caut un filtru de fund si unu interior si apoi vedem ce iese.)

4

Re: heloo

sece4u20 A scris:

nici vorba de carasi. tata era cu carasii eu sunt cu viviparii. nu prea a fost el deacord sa imi fac acvariu pt ca stia cat se chinuia el inainte de '89. Insa eu am luat-o incet. de 4-5 ani am un acvariu de 35 L in care experimentez. ceva mai prost stau la capitolul plante ca nu prea gasesc usor insa acum incep sa ma invart.( deja am luat un acvariu home made de 70 L nisipul, substratul caut un filtru de fund si unu interior si apoi vedem ce iese.)

Daca vreodata ai drum prin Bucuresti, te ajut eu cu niste plante, am tot timpul ceva... rezerva. In ceea ce priveste acvariul, sa inteleg ca experimentezi de atitia ani, ca sa ajungi unde? Sfatul meu este sa "experimentezi" un acvariu mai mare (cel putin 200), daca nu cumva esti fan "nano"

Cine nu are o pasiune, nu este cu adevarat om!

5

Re: heloo