1

Subiect: salutare

sunt incepator am un acvariu de 63 l si sunt fericit ca ma aflu printre voi sper sa pot invata cat mai multe de la voi
ms o zi buna

2 Editat de andrei89 (2010-03-07 18:40)

Re: salutare

bine ai venit printre noi. si eu sunt incepator, invat cate ceva in fiecare zi:)sunt multe pesroane care sigur te vor ajuta, cum m-au ajutat si pe mine(inca ma ajuta).ce pesti ai in acvariu?

numai bine

3

Re: salutare

am 4 gurami 2 ancistrusi 3scalari 2 labeo bicolor  2 hoplo  1 botia

4

Re: salutare

ai ceva pestisori.nici eu nu ma pricep prea bine, dar nu ai prea multi pestisori in 63l?
in rest is frumosi(nu ii stiam pe toti dupa nume dar am cautat pe net)
nu vrei sa pui o poza cu acvariul sa il vedem si noi?:D

5

Re: salutare

salut dan555555! bine ai venit! baga niste poze !:)

6

Re: salutare

poze

7

Re: salutare

poze

8

Re: salutare

Destul de dragut

9

Re: salutare

nu arata rau!...dar mai poti face unele mici aranjamente. fara a forta nota, eu in locul sa fiu as muta maternitatea in spate dupa plante,aparatura obligatoriu trebuie mascata cu plante ,ar fi bun un decor in spate cu diverse imagini(roci,pietre,plante,etc.) sau dintr-o singura culoare( negru sau albastru),pietrisul ala colorat nu da bine ( elimina albastrul si cel rosu, sau lasa-l daca esti stelist tongue), aranjarea pietrelor intr- configuratie mai interesanta( vezi exemple pe google)
cam atat, in rest bafta!

10

Re: salutare

ms  mult sunt la  inceput

11

Re: salutare

toti am fost la inceput.....cu unele exceptii! persoanele de fata se exclud tongue

12

Re: salutare

da buna  asta )))

13

Re: salutare

Bine ai venit Dan5555!:)

Sanatate si bucurii! smile

Life is better with animals... Life is better with friends

Acvariu: 115x45x50h, Prietenii mei: 2 voalati callico, Sirena & Nemo; un red cap oranda, Jimmy; un waikin, Mimi ; Toti carassius auratus.

14

Re: salutare