1 Editat de MARCO555 (2010-03-22 19:04)

Subiect: salut

Salut ma numesc nicu  am 29 de  ani ,  sunt incepator am un acvariu de 77 de litri facut de mine, am doua fitre . Dupa aceia mai am o pompa de aer dintra-ceia gen perdea cu bule, un incalzitor de 100 de w, termometru. Plante  elodea , bacopa monnieri ,Limnophila aromatica  ,hygrophila corymbosa ,
Pesti am  1  carasel ,15 endleri , mai am 1 mascul de gup 2 femele ,1 xifo , mai am 4 de moly  2 guramy  2 zebre 2 coconius ,2 pleco 2 ancistrusi 9 neoni 5 tanichthys albonubes , 1  labeo bicolor
La acvariu i-am facut eu un capac din plastic cu 2 neoane a cate 8 w  fiecare, pietrisi in 2 culori, rosu si alb
Multumesc o zi  buna sa aveti

Un geniu nu este niciodata inteles ..dar nu te gandi ca daca nu esti inteles  ... esti un geniu

2

Re: salut

salut. si bine ai venit..
nu ai inceput bine.. pleco nu au ce cauta acolo.. unii din ei ajung si la 1 m.. deci sigur nu..
un acvariu de la 400l in sus ar fi mai potrivit..

3 Editat de MARCO555 (2010-11-10 22:34)

Re: salut

Da asa am sa fac

Un geniu nu este niciodata inteles ..dar nu te gandi ca daca nu esti inteles  ... esti un geniu

Re: salut

bine ai venit, ceva poze sa vedem si noi

nu-tzi pune mintea cu omul prost, pentru ca e odihnit

5

Re: salut

bine ai venit. sper sa te simti bine la noi. o zi buna.

6

Re: salut

poza acvariu

Un geniu nu este niciodata inteles ..dar nu te gandi ca daca nu esti inteles  ... esti un geniu

7

Re: salut

poza acvariu

Un geniu nu este niciodata inteles ..dar nu te gandi ca daca nu esti inteles  ... esti un geniu

8

Re: salut

poza acvariu

Un geniu nu este niciodata inteles ..dar nu te gandi ca daca nu esti inteles  ... esti un geniu

9

Re: salut

poza acvariu

Un geniu nu este niciodata inteles ..dar nu te gandi ca daca nu esti inteles  ... esti un geniu

10

Re: salut

poza acvariu

Un geniu nu este niciodata inteles ..dar nu te gandi ca daca nu esti inteles  ... esti un geniu

11

Re: salut

poza acvariu