1

Subiect: salut voios de incepator

Sunt un incepator in acvaristica sec 21. Cu bucurie va spun ca am reusit sa scap de alge folosind informatiile de pe forum dar am o dilema. Am un bazin de cca 50l luminat cu 1 tub osram floura 77 de15w(asa a fost capacul) folosesc fertilizatori jbl iar acvariul este relativ bine plantat. Problema mea este legata de ritmul scazut de crestere a plantelor. Oare aceasta pb este din cauza lipsei instalatiei co2 sau a luminii insuficiente? Va multumesc si va astept sfaturile.

2

Re: salut voios de incepator

Da,ai lumina foarte putina.Daca pui o poza si vedem plantele incercam sa te lamurim.Dar in primul rand fa ceva cu lumina,mai baga un tub

3

Re: salut voios de incepator

Bine ai venit! Pentru primul mesaj al tau trebuia sa postezi la sectiunea introductiva unde mai sumar sau mai in detaliu aflam si noi cate ceva despre tine! Oricum nu este rau ca am aflat ca esti un incepator din secolul XXI. Pe viitor fi foarte atent...cand narcis.b da sfaturi nu ai decat o singura solutie....executa! wink

Re: salut voios de incepator

Lumina putina si spectru incomplet, CO2 aproape inexistent, fertilizare macro cu potasiu - K si fosfat - PO4 extraordinar de putin ( daca zici ca este catusi de putin plantat ) si sigur nu ai substrat fertilizant. Rezolvi problemele astea si o sa ai plante frumos dezvoltate.

5

Re: salut voios de incepator