1

Subiect: Salutari de la Bacau.

Salut.Bine v-am gasit!
Numele meu este Adrian , am 22 ani si sunt student la Facultatea de contabilitate si informatica de gestiune.
Am 2 acvarii bine plantate (240l si 114l) si anume:
1. 120x50x40 240L pesti: gupi, molly, zebre, ancistrusi, platydoras, SAE.
2. 87x33x40 114L cu pui de molly si creveti.
Pasiunea pentru acvariile plantate e de 2 ani (pana atunci m-am ocupat doar cu crescatoria de pesti ), am inceput frumos cu un acvariu "de firma" (240l) eram incepator in cresterea plantelor ... si am luat si eu o mica teapa cu neoanele de la acvariu de 40w 105 cm, dupa m-am chinuit cu plantele de prin petshopuri , plantute crescute emers la preturi exagerate (70 ron un echinodorus, 60 lei microsorum, etc). Am pus o poza cu acvariul meu , (tin sa precizez nu am cautat niciodata sa fac aquascape sau alte traznai, ci doar un acvariu verde, cu putintei pesti care sa arate cat de cat bine).
Poza: http://img509.imageshack.us/my.php?imag … 211lm8.jpg 
Si uite asa v-am prezentat pe scurt inceputul meu in acvaristica (acvarii plantate), dupa am inceput sa invat din ce in ce mai multe despre plante, cresterea lor, sa ajut acvaristii incepatori (prin vanzarea plantelor la preturi decente )sa aiba in casa un colt din natura, un acvariu cu plante. Cam atat pt moment, probabil v-am plictisit smile.

2

Re: Salutari de la Bacau.

Salut,

Bine ai venit pe forum. Acvariul arata bine, o singura intrebare am: De ce nu il umplii pana sus? Te asteptam cu mai multe poze!
Bafta!!

3

Re: Salutari de la Bacau.

Salut Adrian!!nu neai plictisit deloc si ce pot sati spun mie imi place acvariul tau tia iesit foarte frumos dupa cum observ vad ca esti un impatimit al scalarilor sunt niste pesti foarte frumosi!Tias fi dat 2 sfaturi:1 sa incarci acvariul un pic mai mult ca parca spatiul ala de sus asa gol nu iese prea bine!2 ceai zice de un gazon pe jos ar arata super!Sper ca nu team suparat cu sfaturile mele! tongue