1

Subiect: Salut!

Bine v-am gasit!!! smile
Ma numesc Florin.Sunt din Deva jud.Hunedoara dar momentan locuiesc in Germania.
De cateva zile mi-am achizitionat un acvariu de 40L
Pesti-14 guppy maturi plus 4 de 3 saptamani,5 platy si doi corydoras aeneus,care tocmai astazi femele sia depus icrele,in jur de 100
Plante-Cabomba caroliniana si Hygrophila
Filtre Aquaball si un Eiheim

Sunt incepator si am multe de invatat
Primesc cu foarte drag indrumarile voastre.

Cu pozele o sa revin mai tarziu,deocamdata nu am.

2 Editat de bogdan666 (2010-07-19 10:00)

Re: Salut!

salut si bine ai venit. asteptam poze cu acvariu ca sa te putem indruma  :sok

Re: Salut!

salutare sibine ai venit printre noi florine....si eu sunt incepator si iti spun sa apelezi cu toata increderea aici...sunt niste oameni extraordinari si foarte ajutatori!!...in reste ape limpezi!

“Misiunea mea este sa- mi omor timpul, a lui - sa ma omoare pe mine.
Ne întelegem bine, ca între asasini.”
Emil Cioran

4

Re: Salut!

Salutare si bine ai venit!
E bine ca ai inceput cu pesti comuni, sunt usor de intretinut. Ce ma mira este ca ai 2 filtre pentru 40L ? Asteptam poze.

PS: esti in patria acvaristicii, ce frumos trebuie sa fie.... :noroc

gheorghiu_andi@yahoo.com
+40 0748 776 771

5

Re: Salut!

salut si bine ai venit. de unde te afli momentan imposibil sa nu gasesti ceea ce este mai bun pentru a face acvaristica.
ape limpezi si multa rabdare.

6

Re: Salut!

sal si bine ai venit cu respect. ape limpezi

nu profitati de naivitatea incepatorilor pentru ca si voi ati fost ca noi.    http://profile.imageshack.us/user/ignatcostel41/

7

Re: Salut!

Bine ai venit! smile

Cum au spus colegii mai sus.... Germania = "patria acvaristicii".
(Eu sunt fan produse Sera.. smile )

O fotografie valoreaza cat 1000 de cuvinte... asa ca... ma inscriu pe lista de asteptare. smile

Iti doresc multa sanatate si bucurii!

Life is better with animals... Life is better with friends