1

Subiect: Salutare tuturor!

Salut!
Ma numesc Stefan, sunt din Bucuresti, am 31 ani si sunt incepator in acvaristica.
Dupa mai multe cautari, in luna iunie am reusit sa imi achizitionez urmatorele:
- un acvariu Eheim de 120 litri cu neone Philips Master 18w,
- filtru extern JBL Cristal Profi e700,
- incalzitor Aquantic Nature 200w,
- o pompa de aer Resun,
- hranitor automat Hydor Mixo,
- o buturuga formata din doua mai mici, unite (mopan cred),
- nisip granulatie 2mm,
- plante: anubias, ludwigia, jawa moss si inca una,
- pesti: 7 scalari dintre care unul mediu si 6 micuti, 2 ancistrus, o zebra rosie, 2 melci pomacea, un sticla, o platy mov si un necunoscut mie, « fel de pleco ».
Marea parte a plantelor si a pestilor mi-au fost donate de cel de la care am cumparat acvariul, el ajutandu-ma sa il si aduc la stadiul la care e acum (respect Florian).
Dat fiind faptul ca nu am prea multe cunostinte in domeniu, rog pe cei in masura sa ma ajute cu idei si sfaturi. Multumesc anticipat!
Scuze pentru intarzierea prezentarii.

"De ce sa fiu normal, cand am tot dreptul sa fiu extraordinar".

2

Re: Salutare tuturor!

Salut Stefan si bine ai venit!
Frumos acvariul si deloc inghesuit....imi place. Pentru inceput ar fi bine sa-ti procuri un colant pentru background albastru sau de preferinta negru (scoate mai bine in evidenta plantele). Ai aranjat frumos plantele, numai ca ai putea masca cu una dintre ele si incalzitorul, cred ca este o Cryptocoryne, cea din mijloc. Iar in locul ei poti pune ceva de talie mica: Cryptocoryne Parva, Pogostemon Helferi, Lilaeopsis brasiliensis etc.
Pana atunci ape limpezi si sa auzim numai de bine!!!  :sok

gheorghiu_andi@yahoo.com
+40 0748 776 771

3

Re: Salutare tuturor!

Bun venit.

Re: Salutare tuturor!

:sok  :hug Bun venit pe forum! :hug  :sok
Sper sa iti fie benefica intrarea ta in aceasta comunitate de oameni extraordinari.