1

Subiect: Prezantare

Salutare, sunt
Marius din Bucuresti si am 27 de ani. Ca fiecare dintre voi am si eu intrun colt al casei un acvariu, un volum de 160l net in care cresc cu grija 4 oscari si 4 ancistrusi,capacul este home-made cu 2 neoane de 18 w, pietris 3mm si 3 filtre interne Jbl cristal profi i100 si aqua el fan 2 si 3.Nu pot spune ca sunt incepator dar nici prea avansat,am avut mai multe specii de pesti dar cel mai mult mi-au placut ciclidele, acum sunt putin dezamagit de acesti oscari deoarece au ajuns la maturitate si nu mai pot tine plante in acvariu, mananca foarte mult,fac multa mizerie si consider ca 160l e cam putin pentru ei au 20 de cm si inca mai cresc,poate ma orientez spre o alta familie,astept sugestiile voastre.

2 Editat de Andi66 (2010-08-26 18:21)

Re: Prezantare

Salut Marius si bine ai venit!

Frumosi pesti, dar intradevar foarte mic spatiul pentru ei. Cred ca se chinuie foarte tare. Nu cunosc foarte bine nevoile de spatiu ale Oscarilor, dar cred ca undeva la 500 litrii sau poate chiar peste ar fi mult mai potrivit pentru ei.
Daca tot iti plac ciclidele de ce nu vinzi tot ce ai la cineva care poate folosi acvariul pentru alt fel de pesti iar Oscarii poate isi gasesc o casa noua mult mai spatioasa. Si eu am acelasi gand de a seta un acvariu pentru ciclide, dar mai intai trebuie sa scap de tot ce am in prezent.
Iti doresc multa bafta in continuare si ape limpezi. Sa auzim numai de bine! :sok

gheorghiu_andi@yahoo.com
+40 0748 776 771

3

Re: Prezantare

marius30 A scris:

Salutare, sunt