1

Subiect: Salut.... Incepator 200L

:bf  Salut ma numesc Razvan si sunt din Constanta !
Sunt incepator ... si va rog sa nu ma certati prea tare ! ... si cand zic "certatzi" ma refer la faptu ca "Stiu am cam multi pestii ptr. 200l " ....

o sa revin cu poze dar am un filmuletz cu acvariul .....

Vizionare placuta si ... sper sa ma fi descurcat cat de cat ... singur fara ajutorul nimanui doar de pe internet !

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=-E-wc6Pv0HE[/youtube]

Best Regards Razvan !

This is not the end. It is not even the beginning of the end. But it is, perhaps, the end of the beginning...................

2

Re: Salut.... Incepator 200L

Apropo am acvariul deja de 6 luni si nu mi-a murit nici un peste  ! .. ieri am adaugat un Hammers Cobalt Blue sunt curios cum se descurca !

ca Pesti am asa .. scalari , discus , botia macracantha , labeo bicolor , sanitari , beta ,sanitar ventuza, silver dolar ,

This is not the end. It is not even the beginning of the end. But it is, perhaps, the end of the beginning...................

3 Editat de aqua (2010-09-10 02:11)

Re: Salut.... Incepator 200L

bine ai venit !
acvariul este un pic chinezarie ! ...la partea asta iti va vorbi altcineva !
da neaparat din pesti ! Ramai cu scalarii si sanitarii !
este mare ciorba de pesti acolo !

Unfortunetaly ,most of the times,The ignorants stand out more than the wise

4 Editat de aqua (2010-09-10 02:09)

Re: Salut.... Incepator 200L

iti zic mai pe scurt !
scoate tot ce ai artificial din acvariu ! scoate scoicile si ,pietrisul colorat daca ai !
introdu plante naturale neaparat !!!!
cam atata am avut de spus mai pe scurt !
daca mai doresti explicatii,intreaba-ne

Unfortunetaly ,most of the times,The ignorants stand out more than the wise

5

Re: Salut.... Incepator 200L

mi se pare mie sau ai doar un discus in acvariu ?!
daca da,da-l si pe ala ca ei trebuie tinuti in grupuri de cel putin 5 si tu oricum esti incepator ! nu esti pregatit pentru niste pesti ca discusii !