1

Subiect: Acvariu Cubic

Va prezint un acvariu cubic. este un HomeMade:
Plante: Valisneria
Filtrare: Filtru extern tip cascada Hailea SL206
Locuitori: Xipho, Guppy, Molly
Melci: Pomaceea, de substrat
Substrat: Pietrisi negru (3-4mm), nisip alb fin
Buturuga (radacina vita-de-vie)
Lumina: 32W Osram (neon rotund)
Dimensiuni: 40x40x40 (LxlxH) cm
Acvariu este pus in "functionare" de aproximativ 4 luni.
Nu folosesc bombe CO2 sau alte solutii.

PS: pentru cei ce stiu despre ce vorbesc, am renuntzat la barcutza, arata mai natural:P

Multumesc,

Astept critici/pareri:)

me_gaton@yahoo.com / 0761817997 / Drumul Taberei (Afi Palace)

2

Re: Acvariu Cubic

Simpatic, frumusel aranjament. In ultima poza, acel molly zici ca`i Shumi, la cum a iesit de miscat in poza lol  lol

Etiamsi omnes, sed non ego.

3

Re: Acvariu Cubic

daca aveai grija cand lai lipit, puteai renunta la coltare si autocolant
arata mai bine bine
nu sunt adeptul *televizoarelor*  :smoke
incearca sa astupi cu un cauciuc subtire gaura de la capac
sa iti scoata acvariu in evidenta si nu peretele sau tavanul
daca tot team sucit de la un acvariu lung la unul cubic puteai discuta cu mine
uite cum arata al meu acum
http://www.acvariidevis.ro/forum/post/55422/#p55422

4

Re: Acvariu Cubic

Sa nu acoperi gaura, stai linistit acvariul e evidentiat destul. Decat sa faci condens, mai bine o gaura deasupra, pe care n`o observa nici naiba daca nu pozai tu asa. Numai bine big_smile

Etiamsi omnes, sed non ego.

5 Editat de pasi_une (2010-09-24 02:12)

Re: Acvariu Cubic

mai bine fa condens pe pereti in loc sa se recicleze apa in acvariu
acvariu descoperit vapori de apa in casa evaporare apa in acvariu  :-
numai bine cu egrasie in casa ca face bine la plamani si mult praf pe suprafata apei

6

Re: Acvariu Cubic

Inseamna ca aia cu acvarii open`top au adevarate pesteri in casa. Ok. Eu ma retrag din discutie. O seara placuta.

Etiamsi omnes, sed non ego.

Re: Acvariu Cubic