1

Subiect: Acvariul meu

Buna ziua,numele meu este Alex,am 22 de ani si sunt incepator in acvaristica.
Detin 2 acvarii Eheim unu de 180 l si unu de 240 litri(care mai are de asteptat)
Acvariu 180l:
-iluminat 2xosram 865 30w
-filtru extern jbl e900
-incalzitor Jager 250w
-pompa aer resun AC-9602
Pesti:
7 discusi
12 neoni
2 betta(in viitor sper sa ii scot)

2

Re: Acvariul meu

Ziua 1

3

Re: Acvariul meu

...

4

Re: Acvariul meu

..

5

Re: Acvariul meu

..

6

Re: Acvariul meu

...

7

Re: Acvariul meu

E dragut, ok pentru un incepator. Eu una, as sugera schimbarea pozitiei acelei buturugi din centru. Iti ia ochii, e element central, dar nu are nimic special. As muta`o mai intr`o parte...si poate ar merge si imbracata. Cat despre pui de discus in acvariu plantat, la un incepator..las experimentatii sa iti explice ce nu e ok.

Etiamsi omnes, sed non ego.

8 Editat de Alexutzu (2010-10-17 16:15)

Re: Acvariul meu

o sa revin cu poze

9 Editat de sTTTk (2010-10-17 17:01)

Re: Acvariul meu

Foarte frumos Alexutzu, am un mic sfat : plantele care cresc inalte sa le pui pe spate ca sa iti imbrace frumos acvariul; iar o intrabare : nu este cam tulbure apa ?
Nu dau cu pietre...doar imi dau cu parerea(poate fi gresita, doar iti spun ce as face eu)  big_smile smile

Multi vad, putini cunosc !

10

Re: Acvariul meu

N am apucat bine sa termin cu pozele si deja dati cu pietre n mine:)
Claritatea pozelor iti da senzatia de "tulbure"

11

Re: Acvariul meu

inca nu am pus o poza recenta in care o sa vezi ca plantele sunt la locul lor:)

12 Editat de Andi66 (2010-10-17 21:30)

Re: Acvariul meu

Bine ai venit.
Frumusel inceput, un pic cam aglomeratie de burturugi, dar e problema de gust....
La fel cum spune si colegu sTTTk incearca sa asezi un pic altfel plantele si n-o sa fie deloc rau. In rest, dai bataie (poti mai mult) si sa auzim numai de bine.
Multa bafta si ape limpezi !  :noroc

gheorghiu_andi@yahoo.com
+40 0748 776 771

13

Re: Acvariul meu

Alexutzu A scris: