1 Editat de mirceajifcu (2011-04-30 17:34)

Subiect: Import de pesti experiment

Salut! Numele meu este Mircea, sunt medic veterinar si locuiesc in Moosbach, Germania.
Acvariul meu:
    Dimensiuni: 120 / 60 / 50
    Filtrare: Filtru extern JBL Cristal Profi e1500
    Incalzire: 300w
    Iluminare: 2*54w T5, 2 x 30w T8
    Substrat: Jbl Aqua Basis + Pietris
   

    Fauna:
6 Rainbow Shark (Labeo frenatum)
4 Sanitari (Hoplosternum thoracatum)
4 Ancistrusi
5 Botia macracanthus si 2 botia histrionica,
5 Pimelodus pictus
1 Platydoras
2 Tatia intermedia
1 Rac rosu

2

Re: Import de pesti experiment

bine ai venit.
regula nu prea este 1l/peste ci un litru/cm din lungimea pestelui, asta la pestii mici.
acvariul tau este cam mic pt toi pestii pe care ii ai acolo.
200e nu este o suma mare pt a fi invetita in acvaristica, dar este mare pt ce ai luat tu.
daca vrei sa investesti mai mult prima urgenta ar fi un filtru extern, apoi lumina etc.
mi se pare grav totusi ca un medic veterinar sa nu se documenteze totusi, faptul ca inca sunt ok pestii tai se datoreaza faptului ca inca nu s-a acumulat suficient amoniac sau nitriti, dar stai linistit ca asta se va intampla cat de curand si apoi o sa ai iar probleme.
sincer sa fiu ma asteptam la mai mult din partea ta, mai ales la cata informatie exista pe net incat sa nu alegi vietuitoarele dupa culori ci in functie de conditiile pe care poti le oferi.
sfatul meu, apucate de citit serios.

Re: Import de pesti experiment

Merlin, sincer, de obicei, inainte sa fac o investitie (am avut hamsteri, papagali, soparle, caini pisici) ma documentez, dar acum a fost o chestie de moment, eram in shop in Cehia, am vazut pestii, credeam ca stiu despre ei din copilarie, sincer sa fiu nu credeam ca e o lume asa complexa si ca ai nevoie de o gramada de chestii pentru a creea un "ecosistem"! Cand m-am uitat aici pe forum imi venea sa arunc acvariul pe geam sad cate greseli am facut cu el.