Subiect: Alge Staghorn in nano

Salutare tuturor!

Si eu am problema cu mizeria asta de staghorn intr-unul din acvarii. Am un nano de 35x17cm, inalt de 30cm. Este populat cu 2 neoni si cativa melanoides (si evident, physa). Ma gandesc pe vitor sa pun si 2-3 creveti. Plantele nu sunt pretentioase, ca sunt incepator si nu vreau sa ma complic. Ca filtrare folosesc un burete cu pompa de aer. Iluminarea o fac cu un bec economic Philips, 11w. Nu am instalatie de CO2 la nici un acvariu.
In urma cu cateva saptamani, cand am instalat acvariul, am pus in pietris la baza fiecarei plante Initial Sticks de la Tetra (da, stiu ca Tetra e cam naspa dar asta am gasit atunci). Periodic adaug Easy Life si Ferropol.

Firele de Staghorn au aparut in urma cu o saptamana. Nu am dat prea mare atentie, am bagat mana in acvariu ca sa culeg ce se putea culege. N-a fost prea usor, ca eram sa rup frunzele. Ieri am vazut pe forum ca unii mai folosesc tehnica blackout. Prin urmare, am invelit acvariul in staniol si azi m-am uitat sa vad ce fac pestii, sa le dau ceva sa manance si am observat ca firele de staghorn s-au albit, ceea ce e bine. Acum incep sa schimb apa zilnic cate 30%.
Intrebarea 1: Pe pesti ii afecteaza intr-un fel bezna asta? ca ma gandesc sa le aprind lumina treptat doar o data pe zi, cateva minute, cat sa haleasca si ei ceva.
Nu vreau sa folosesc tratamentul-soc cu H2O2, ca nu ma arde asa de mult sa dispara alga peste noapte, hocus-pocus, cum spunea cineva p-aici. Ideal ar fi sa echilibrez sistemul, ca sa nu reapara firele alea.
Intrebarea 2: neritinele mananca alga asta?
Am inteles ca staghorn apare din cauza apei necirculate, hranirii in exces a pestilor, lipsa CO2, dezechilibru chimic.
Intrebarea 3: are ceva daca hranesc pestii o data la 2 zile? macar o perioada