Subiect: Primul meu acvariu!

Salutare tuturor!Numele meu este Cristi,sunt un incepator in aceasta activitate si m-ati ajuta si pe mine cu niste idei de amenajare a acvariului meu.Este un acvariu de 75 l,60/30/40.Am un incalzitor de 150 w,filtru aquael.Toate cele bune!

never say never

Re: Primul meu acvariu!

salut!e frumos!sincer nu are cine stie ce...dar are ceva totusi ..care imi place la el!are un ''vino-n coa''.Arata bine,felicitari.cred ca are vanatajul ca ai numai xifo.Nu stiu,astept si alte pareri.mie unu imi place cevala el multdar nu stiu ce.:)

Gratis nu exista,ieftin nu rezista

3

Re: Primul meu acvariu!

Bine ai venit printre noi. Din fericire ai nimerit bine, pentru ca mai ai muuulte de invatat. Sper sa ma insele privirea, dar cred ca ceea ce putem admira sunt plantute artificiale. Daca zic bine, atunci fa`le pachet si trimite`le la gunoi. Aici e chestie de gust, dar acvariul tau pare fooarte aglomerat de pietrele de dimensiuni mult prea mari. Substratul ar trebuie sa fie undeva de la o granulatie de 2-3mm. Cam asta e de remarcat la prima vedere...numai bine, si sper sa`ti doresti sa avansezi. :fok

Etiamsi omnes, sed non ego.

Re: Primul meu acvariu!

Mai aveam putin si te laudam.....pentru un incepator arata bine, dar scapa de plantele de plastic. Nici nu stii cata mizerie se aduna printre pietrele alea mari.

Re: Primul meu acvariu!

Sunteti siguri ca sunt de plastic ? aia din spate stanga cu frunze late nu pare si nici aia mare . :omfg

Satul de Romania !!!

6

Re: Primul meu acvariu!

Sunt din plastic... :fmad

Un intelectual rezolva problemele.Un geniu le evita!

Re: Primul meu acvariu!

Bine ai venit printre noi  :fok .La acvariul tău sunt foarte multe de spus.Dupa cum spune mai sus și Cezara trebuie sa schimbi multe lucruri:
Pitrisul trebuie schimbat pentru ca din cite vad eu în acvariu la tine este ceva cam mare și nu este bun pentru plante.