Subiect: Sfaturi

Va salut. sunt incepator pe aici si in ale acvaristicii. sper sa nu deranjez pe nimeni cu toppicul meu sau cu intrebarile. Ma numesc Bogdan, 20 ani, Buzau. am un acvariu de 60l, pt inceput zic ca este suficient, iar ca pesti, din cate m-am documentat cel mai simplu de crescut ar fi guppy si xifo. plantele nustiu cum se numesc. ca "bonus" la plante am avut si niste melci, care isi fac treaba cum trebuie sa curete peretii acvariului. acum am si eu cateva nelamuriri : 
- cum imi dau seama cand o pestoaica trebuie sa fete sa o pun in "maternitate" pt ca am inteles ca puii pot fii mancati de restul pestilor ?
- care e femela la guppy ?
- ce pesti ar mai fii compatibili cu ai mei, in afara de sanitari pe care trebuie sa-i cumpar neaparat.
- mai este cinva din buzau, pt sfaturi, schimburi sau indrumari cu acvariul ?
atasez si niste poze, sper sa va placa.
ma bucur ca existati, numa` bine.

Re: Sfaturi

1

Re: Sfaturi

2

Re: Sfaturi

3

5 Editat de BuBu (2009-04-21 17:05)

Re: Sfaturi

Salut si bine ai venit Bogdanelmv in primul rand ai facut o alegere buna ca ai inceput cu acesti pesti sunt frumosi si rezistenti si usor de inmultit!
2.parerea mea e ca te-ai cam grabit un pic cu amenajarea acvariului daca vrei un acvariu de apa dulce scoicile marine nu au ce cauta acolo 1.pt ca nu fac bine pestilor si 2 pt decor!
3.Te-as sfatui sa pui macar nisip natural si plantele sa le pui in el ca sa poata sa creasca bineinteles plantele scoase din ghiveci! wink

Carasius auratus auratus the King of aquarium! cool

6 Editat de BuBu (2009-04-21 17:03)

Re: Sfaturi

Cam asa arata o femela si dupa pata neagra de la burta o recunosti ca are pui!Femele sunt mai putin colorate si au cozile mult mai mici ca ale masculilor!

Carasius auratus auratus the King of aquarium! cool

7

Re: Sfaturi