1

Subiect: reamenajare acvariu 200l cu discusi

am reamenajat putin acvariul meu,sper sa nu ma criticati prea tare big_smile. ms

2

Re: reamenajare acvariu 200l cu discusi

bradraqua A scris:
diabloo A scris:

am reamenajat putin acvariul meu,sper sa nu ma criticati prea tare big_smile. ms

   Set-up-ul aceasta, ca si cel precedent este onorabil, problemele treneaza in privinta spatiului oferit acestor pesti. Nu inteleg rostul aditiei de CO2, cind aerarea este atit de puternica!. Masori cumva pH-ul, acesta se mentine constant? Asa-i ca nu te-am criticat prea tare? lol
   P.S. Sa inteleg ca renunti la subiectul anterior, aproape identic cu acesta? Nu vad rostul dublarii acestor 2 subiecte.

Cine nu are o pasiune, nu este cu adevarat om!

3

Re: reamenajare acvariu 200l cu discusi

acum 2 zile ph era de 6,5 nu stiam ca daca am pus co2 aerarea trebuie sa fie mai mica, sunt incepator si invat. ms

4

Re: reamenajare acvariu 200l cu discusi

da. ms

5

Re: reamenajare acvariu 200l cu discusi

diabloo A scris:

acum 2 zile ph era de 6,5 nu stiam ca daca am pus co2 aerarea trebuie sa fie mai mica, sunt incepator si invat. ms

   1. pH-ul in cazul Discusilor trebuie monitorizat zilnic!
   2. Incepatorilor ar trebui sa le fie interzisa detinerea de specii pretentioase/valoroase! Exista destul "material didactic", cu pretentii mult mai mici, care poate servi pentru perfectionare si acumularea experientei.

Cine nu are o pasiune, nu este cu adevarat om!

6

Re: reamenajare acvariu 200l cu discusi

ms mult esti foarte de treaba azi...:d

7

Re: reamenajare acvariu 200l cu discusi

diabloo A scris:

ms mult esti foarte de treaba azi...:d

   Fara placere dar si alta data, in ocazii similare!

Cine nu are o pasiune, nu este cu adevarat om!

8 Editat de narcis.b (2011-03-08 19:46)

Re: reamenajare acvariu 200l cu discusi

Nu inteleg de ce iti doresti aditie de CO2? e o mare enigma :smoke