1 Editat de al3xu2107 (2011-04-15 19:42)

Subiect: micul meu colt de natura

Ma numesc alex sunt din bucuresti cartierul berceni am 21 de ani, sunt incepator in domeniu acvaristicii. Am inceput cu 2 pestisori care i facusem cadou tatalui meu ii tinea intr un acvariu micut la cateva zile am prins drag de ei si am vrut sa am cat mai multi deja nu mai erau vazuti precum pestii tatului meu ci ai mei. am inceput sa cumpar aparatura necesara pt ei sa le fac un trai mai bun ca se chinuiau in acvariul micut desi... ma gandeam ca ma va costa ceva mai putin investitia dar dupa ce am reusit sa le strang pe toate asta insemnand... acvariu de 100 litri cu fundal, filtru de aer, incalzitor, pietris si ceva plante am observat ca ma inselasem dar nu imi pare rau si chiar as vrea sa iau un acvariu mai mare si mai frumos amenajat. Speciile de pestisori care i detin sunt: 2 carasei, 2 neoni, 2scalari, 4 gupy, 3 xifo si 6 sanitari din 2 specii diferite nu prea am habar cum se numesc. Din cate am inteles prin ce am citit nu prea le am facut mari conditii deoarece e un fel de ciorba toate speciile care le am in acvariu mi a spus cineva. Ar fi cazul sa iau un acvariu mai mare si sa i separ sau ce sa fac? ceva pareri ar fi bine venite. Va multumesc.

salutare . ma numesc alex sunt din bucuresti zona berceni

Re: micul meu colt de natura

Bine ai venit vecine !  smile 
Pune niste poze ca sa vada si ochii nostri despre ce este vorba

"Money bring bitches, bitches bring lies"

3 Editat de Andi66 (2011-04-15 19:03)

Re: micul meu colt de natura

Salut Alex si bine ai venit!

Imi place cum gandesti, de obicei nou venitii mai intai cu dau batu in balta si pe urma intreaba. In cazul tau vad ca te-ai documentat, putin cei drept, inainte si te-a preocupat sa le oferi pestilor un mediu cat mai placut. Intradevar este cam o ciorba la tine in acvariu (din ce spui tu).