Subiect: salutarii tuturor din sighetu marmatiei

salutate tuturor.ma numesc keresztesi alexandru sant din sighetu marmatiei .pentru inceput vreau sa va spun ca sunt un incepator in acvaristica.si ca incepun as dorii sa va cer o informatie celor care stiu si pot sa ma ajute .as dorii sami achizitionez sticla de 10 mm sa fie taiata la dimensiune si sa fie finisate toate muchiile pentru un acvariu aproximativ 125x60x40.nu stiu exact dimensiune deoarece nu stiu daca se gaseste capac la dimensiunea asta si la grosimea sticlei.momentan detin un acvariu de 95x50x40.din sticla de 10mm.populat cu  gupy ,zebre ,punctusi simplu si melci pomacea.si cateva plante .si o maternitate de 5 bazine .

2

Re: salutarii tuturor din sighetu marmatiei

salut ! nu sunt din sidhetu marmatiei  lol ,dar iti urez bun venit in comunitate :apl (,punctusi simplu )ce sunt?

Re: salutarii tuturor din sighetu marmatiei

salutare si multumesc ...punctusi simpli se mai numesc si barbus conconius

4 Editat de Ancistrus (2011-04-27 15:28)

Re: salutarii tuturor din sighetu marmatiei

Neavand "mustati" au ramas Puntius conchonius. In poza urmatoare este un Barbus barbus cu mustatile specifice genului Barbus:
http://img715.imageshack.us/img715/4865/barbusbarbus.jpg

PS: Nici eu nu sunt din Sighetu Marmatiei, si totusi iti urez bine ai venit big_smile

Re: salutarii tuturor din sighetu marmatiei

frumos punctus si mie imi place sa merg la pescuit la scobar  cool

Re: salutarii tuturor din sighetu marmatiei

keresztesi alex A scris:

frumos punctus si mie imi place sa merg la pescuit la scobar  cool

   Eu am incercat sa-ti explic ce pesti ai tu in acvariu, tu ce ai incercat sa-mi spui?

7

Re: salutarii tuturor din sighetu marmatiei

keresztesi alex A scris: