1 Editat de adrian_matache (2011-04-30 02:11)

Subiect: Cum imperechez Ancistrus ????/

:kiss   sal!ancistrusi sunt preferatii mei si cu toate ca sunt un mic incepator am cautat cam vreo 10exemplare mature.
am mai multe intrebari la care astept raspunsul si ajutorul vostru.
am auzit ca isi fac cuib in nuci de cocos.asa e?
din cate stiu eu se pot imperechea si unul normal cu unul alb,asa e?
trebui sa ii aleg eu ca perechi si sa-i pun in alt acvariu sau ii las pe toti in acelas acvariu?
va multumesc si astept ajutorul vostru!

2 Editat de Ancistrus (2011-04-30 01:45)

Re: Cum imperechez Ancistrus ????/

adrian_matache A scris:

ancistrusi sunt preferatii mei si cu toate ca sunt un mic incepator am cautat cam vreo 10exemplare mature.
am mai multe intrebari la care astept raspunsul si ajutorul vostru.
am auzit ca isi fac cuib in nuci de cocos.asa e?
din cate stiu eu se pot imperechea si unul normal cu unul alb,asa e?
trebui sa ii aleg eu ca perechi si sa-i pun in alt acvariu sau ii las pe toti in acelas acvariu?

   Salut, ancistrusii fac cuib in nuci de cocos, buturugi, sau tevi de plastic, in general cauta gauri in care pot intra. Se imperecheaza foarte bine albinos cu cei pigmentati, si zic sa-i lasi impreuna ca masculul depune cu ce femela ii vine lui, nu sunt monogami. Succes!

Re: Cum imperechez Ancistrus ????/

multumesc mut de ajutor!ma refeream daca sa-i las pe toti 10 impreuna

4 Editat de Ancistrus (2011-04-30 02:14)

Re: Cum imperechez Ancistrus ????/

adrian_matache A scris:

ma refeream daca sa-i las pe toti 10 impreuna

   Daca ai vreun acvariu de 60 litri normal ca nu big_smile, dar in acvariu mai mare ii poti lasa impreuna, ti-am spus masculul dominant isi alege ce femela vrea, dar cat timp el se afla in cuib cu treburi gospodaresti (ventileaza icrele sau puii) alti masculi se pot imperechea cu alte femele in alte "nuci de cocos"... adevarate orgii lol